{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renoveret bagbro
  • #1   29. mar 2010 Thumps up herfra.. Jeg har en på der har kørt 4år nu og ingen probs..

• #2   29. mar 2010 Den er renoveret og har smørenippler, men har læst at folk har haft problemer, så umiddelbart har jeg kun læst dårligt, men nu har Anders f.eks. haft en positiv overraskelse, og vi ved jo alle at dårlige rygter spreder sig hurtigst, så derfor søger jeg erfaringer smiley

• #3   29. mar 2010 Med min lærlingeløn, vil jeg ikke ofre 3500+mons + fragt, hvis jeg ved det er noget skrammel smiley

• #4   29. mar 2010 Min er også renoveret med alt smiley
    Fungere perfekt, og vil holde i mange år endnu hehe...
    Dog ikke lige der hvor i skriver... med hos zky....

• #5   29. mar 2010 du kan købe en ny bagbro hos 106parts for ca. 3.400kr...

• #6   29. mar 2010 Men en ny bagbro indeholder jo ingen lejer, det er jo ikke nødvendigvis kun selve broen der går i stykker, her kan der jo også være tale om bærearmene.. Hvis jeg køber en renoveret burde det hele være iorden, og med nye lejer.. Rygterne går på at Bjarne Thorup er lidt en fusker, men igen, jeg vil hellere have erfaringer smiley Jeg er ude efter et godt resultat, men stadig til rimelige penge.. EN ny bagbro,men nye bærearme er dyr, en fra udlandet kan være noget skidt, en renoveret burde være næsten som en ny. men hvis renoveringen ikke er god, er det jo et fedt

• #7   29. mar 2010 Har ladet mig fortælle at Bjarne thorup bruger nogle messing bøsninger istedet for nålelejer, og det skulle være et problem, men derimod skulle Autohallen i Viborg lave det til samme pris, med de rigtige produkter

• #8   29. mar 2010 Hvis du presser dem lidt kan du godt få det lidt billigere.. jeg gav 2900+fragt hos bjarne.. Er det ikke ligegyldigt om det er bøsninger eller nålelejer bare det virker?

• #9   29. mar 2010 Hold dig langt væk fra det bras.! Min kammerat som er peugeot mekaniker, har meget dårlige erfaringer med bjarne, og fik byttet bagbroen 3gange og opgav tilsidst, jeg har selv købt en brugt bagbro fra england, skilte den ad og den var lig som ny.... fandt den på autodatalager.dk gav omkring 2200 for den.

• #10   2. apr 2010 har han en hjemmeside med priser og sådan

Kommentér på:
Renoveret bagbro

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce