Xstatic 2010 (Hardstyle) {{forumTopicSubject}}
Så var jeg til mit første og ABSOLUT ikke sidste hardstyle event i går!
Jeg vil gå så langt, som at sige at der var en federe stemning end når SUN Project båler op under Amager Bio!!
Jeg skyder på at der var 4000-5000 folk i går, stort set alle dansede. Det var et fåtal af "sofatramperne" som var på plænen.
Vagterne var fine til at fortælle rygerne at de skulle daffe udendørs, baren virkede som om der var hurtig betjening (og de tog dankort så vidt jeg så!!)
Der var ret godt udsyn til scenen uanset om man stod på siden eller bagerst midt for scenen...
Fed lyssætning
Fede tracks
Fed blanding, der var en DJ eller to, som gik "90'er-amok" og spillede tracks som Darude Sandstorm, hvilket absolut ikke gjorde at folk stod mere stille...
Lyden derimod, kunne der godt være gjort noget ved... Der var en enhed i scenens højre side (dvs, DJ's højre side når han kigger ud på publikum), som lød som om den var sprunget... Det er ikke godkendt... Det var rimelig ofte at man kunne høre at det kammede over for den. Belastende faktisk.
Men spredningen af lyd, lydtryk, lydniveau var helt i top - måske lyden egentlig var for høj, men jeg har også gået med tinitus i et år, så jeg er blevet lidt sart hvad det angår...
Tøserne ... FUCK der var mange lækre tøsepigebørn! Man dansede rundt og blev hel forvirret da man aldrig hel vidste hvilke patter/hvilken røv man skulle kigge på... Muuuums!
Ahhh ja, og mine elskede Cyberdog Protonic pants http://shop.cyberdog.net/product/4607/PROTONIC_PANTS blev luftet sammen med STD S/S Disection tshirt http://shop.cyberdog.net/product/4492/STD_SS_DISECTION
Gang i den!!!
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.895
Da jeg stod og viste min billet, stod der 4 vagter om en skallet spasser med blod i hele fjæset...
Jeg var så nødt til at tage fat i en af vagterne, da en tøs som tjekkede billetter, havde problemer med en anden fyr, som mente at han bare skulle gå ind.
Jeg var ikke positivt stemt, lige der, var jeg RET sikker på, at jeg ville komme i slåskamp i løbet af natten...
To idioter, og jeg var endnu ikke kommet ind...
Derinde var der til gengæld ret fin stemning blandt folk! Også dem jeg fik givet en albue i skallen (så må de flytte sig når jeg tramper) og de par hundrede stykker jeg fik trampet på fødderne...
maj 2006
Følger: 116 Følgere: 111 Biler: 4 Emner: 232 Svar: 1.230
Xstatic 2010 (Hardstyle)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside