{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Bagerste sideruder s13 {{forumTopicSubject}}

Hej!!

Min bil skal til maler nu her, så skal have pillet de bagerste sideruder ud. Syntes jeg har ladet mig fortælle at man ikke kan få gummilisterne til disse ruder mere?? Skal ruderne så skæres ud sammen med listerne?? Eller kan man tage listerne af uden at ødelægge dem???

Mvh Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagerste sideruder s13
  • #1   29. apr 2010 lige et headsup.. de er sindsygt dyre hvis du får baldret en. mener de koster 7000,- stykket

• #2   29. apr 2010 Det var ikke så lidt..

• #3   29. apr 2010 nej de koster 3500 kr stykket, men ja 7000 kr for dem begge to.

man har aldrig kunne købe listerne løse, da de er en del af ruden.
    og ja det er klart bedst at få dem taget ud, for så bliver resultatet meget meget bedre og det er ikke svært at tage dem ud, det kan enhver pladesmed/rudemand klare med pianowire og en hobbykniv.
    Man løfter bare listerne med en spartel mens ruden skæres ud, så ødelægger man ikke listerne og så kommer de pænt af sammen med ruden

• #4   29. apr 2010 Ok tak for svaret Morten!! Får lige fat i en rudemand til at skære dem ud!!

• #5   30. apr 2010 nå ja man kan jo ikke huske ligesom da man var 17. eller ka man? hmm ka ik huske hvor godt jeg huskede da jeg var 17...

Men ok 3500,- pr styk gir måske osse lidt mere mening. Synes bare den pladesmed der lavede min bil sagde de var uhyggeligt dyre og hvis de ødelagde en, ved udstiftning af bagskærmen, ville den ha været totaltskadet.

Kommentér på:
Bagerste sideruder s13

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce