{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

2jzgte knaster {{forumTopicSubject}}

Hey igen folkens..

Hvad vil i anbefale af knaster, har hørt at 264/264 skulle være super til "landevejs-kørsel", men hvad mener i..??

Evt nogle der har et sæt til salg...???

Hvis jeg skal finde nogle nye, har i så nogle gode steder at købe fra, syns nemlig ikk at jeg kan finde andet end det dyre HKS...

Takker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2jzgte knaster
  • #1   30. apr 2010 gsc power division. har lige bestilt til min egen. lars husballe kan sakffe dem hjem til dig. ellers laver jun også men de er slet ikke til at betale. prøv evt hos powerhouse racing, eller mvp

• #2   1. maj 2010 overvej lige om du overhoved har brug for dem først. Org knaster kan sagtens lave 600 og hvis du ikke skal lave meget mere end det får du ikke andet ud af det end at flytte dit powerband opad

• #3   1. maj 2010 Ahh, syntes ellers bare alle skriver at de originale knaster er så ringe, og derfor skifter alle dem...! Det kunne jo være fint at få så meget ud af motoren som muligt på min lille turbo...! Hvilket tryk vil i max anbefale på std motor...???

• #4   1. maj 2010 De orginale knaster laver snildt 600hk.
    Hvis du kører orginalt setop så glem du bare det. Det er vist bare penge ud af vinduet.
    Brug du hellere pengene på en ny turbo så den kan få noget mere luft.

• #5   1. maj 2010 folk der siger at org knaster ikke kan levere til 600hk ved ikke hvad de taler om. JA, der er mange der skifter knaster, men hvor mange af dem ved reelt om det er nødvendigt?

Som jeg læser det skal du køre med et setup med en lille single lader, og så meget desto mere grund til at køre med org knaster. Hvis du har en mindre turbo på løber den helt sikkert tør for luft før dine org knaster gør.

Nu kender jeg ikke til resten af dit setup, og specielt din motorstyring. Men jeg ville nok stoppe ved omkring 1.6-1.7 bar på std motor.
    Når det er sagt er der da folk der har kørt "dagen lang" med 2.0 bar på std motor

• #6   1. maj 2010 Tak for svarene, men lidt mere info kan i se i mit fotoalbum..!!

12 x 440cc/min dysser
    Arp Top bolte
    Arp Hovedleje bolte
    Arp plejlstangs bolte
    ACL hoved/plejlstangs lejer
    Wolf V500 motorstyring
    sintermetal kobling
    stor intercooler
    3" udst hele vejen
    T4 turbine med a/r 0.70 + større kompressor hjul in/ex 70/92 - Turbo fra turbomotor.dk

Ellers er resten standart..

Men det lyder da som om at org knaster er ok til mit setup, hvis i har flere guldkorn må i gerne komme med dem..:-)

• #7   1. maj 2010 der mangler da en ordentlig benzpumpe og en regulator i dit setup der smiley

hvordan laver du setuppet med ekstra dysse bro/slanger osv?

• #8   1. maj 2010 Jeg har lavet en helt ny Benzin tank indsats med en stor pumpe som går ud i en 16mm benz slange op til et T stykke lige umiddelbart inden de to dyssebroer, derefter til en regulator fra turbomotor (den dyreste) derefter til 16mm slange retur til tank... Så håber da det er iorden..

Eksta dyssebro kan du se i fotoalbum

• #9   1. maj 2010 det ser sku fint ud. men hvor gå igennem alt det besvær for at få 12 dysser?

• #10   2. maj 2010 For de andre 6 dysser kommer fra min originale motor og dermed gratis smiley

Ellers skulle jeg ud og have 6 nye dysser og bruge en masse penge på det... Men nu er det lavet så og det virker bare så det er godt nok...

Men Christian, vil du stadig mene de 1.6 - 1.7 bar med mit setup og især med den turbo, tror du den kan levere luft nok ved 1.7 bar...???

Kommentér på:
2jzgte knaster

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce