{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.172 visninger | Oprettet:

Nut
Nut
Tilmeldt:
13. apr 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 49 Svar: 349

Polish eller wax med farve? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Efter en polering af bilen, der er metallic sort, kan man nu endnu tydeligere se stenslag på fronten. Det er det sorte lag lak der er væk så der er en masse små hvide prikker hvor stenene har ramt.
Mit spørgsmål er om der findes noget polish eller wax med farve i der vil udfylde de små huller fra stenslag så overflade vil fremtræde helt sort uden de små hvide stenslags-prikker?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polish eller wax med farve?
  • #1   3. maj 2010 Hold dig fra voks med farve i.
    Smut forbi en maler og køb en sjat basefarve i din vogns farvekode og variant og køb en lille tynd skrivepensel og dub lidt base ned i stenslag inden du forsegler lakken.

    Det er nok den nemmeste og billigste måde at skjule stenslagene.


  • #2   3. maj 2010 J R : Den har jeg også set et par gange nu, ret imponerende og har man tiden og tålmodigheden til det, så burde det ik være det helt store problem smiley

  • #3   3. maj 2010 Christina J: Jeg har allerede sådan en malerprøve i min bils farvekode og har købt en MEGET tynd lille pensel og ville til at gi' hvert enkelt stenslag et lille dup, men ville først lige høre herinde om der var noget andet smart der kan dække de stenslag smiley

  • #4   3. maj 2010 Christina : Hvordan gik det med den grønne racer til F&F? nåede du at gøre noget ved den overhovedet eller lignede den bare jeg ved ik hva?

    Sorry for off topic smiley


  • #5   3. maj 2010 Hej K - Du skal bare lige rense stenslagshullet i silikonefjerner inden, ellers så kan basen godt reagere som olie og vand. Ta en vatpind og dub stenslaget inden. Så fjerner du ikke evt tidligere polish omkring stenslaget.

    Michael B - Nææ den fik som sagt bare en gang ludervand og så var det dét.


Kommentér på:
Polish eller wax med farve?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce