{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.890 visninger | Oprettet:

skaks Specialtransport {{forumTopicSubject}}

har set at skaks specailtransport har fået en ny lastbil
http://www.worldpower.com.tr/images/120dan%20(9).jpg volvo FM 5aksel med en erkin kran 365.00 model. men er der nogen som kan fortælle mig hvor stor den kran er?
Jeg kan se på producenten hjemmesiden at det kun er en 120tm kran www.worldpower.com men på skaks skriver de 365tm kran..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skaks Specialtransport
  • #1   13. maj 2010 Som jeg har forstået det, så er det en 365 tm kran, der svarer til en 120 tons mobilkran, men jeg er langtfra sikker på det er den rigtige forklaring.

• #2   13. maj 2010 En god ven af vores familie kører for Skaks. Det er en 365 tm kran der sidder fastmonteret på den slæde der. smiley

• #3   14. maj 2010 ring og spørg Magnus skak selv er det ikke det nemmest

• #4   14. maj 2010 fuck... det var noget af en moppe dreng...

• #5   14. maj 2010 365 t/m er den. Han er importør af det tyrkisk mærke så han skal jo ha en ordentlig en til at vise frem smiley
    Flot vogn i hvert fald. Den er større end dem som Vamdrup Special transport har hehe

• #6   14. maj 2010 jep en 365t/m som tar 72 tons på 5m det i sig selv er ikke så vildt som en 120 mobil kran fordelen er at den gør det vandrat så den har ikke brug for at ha en bum til at så lodrat op i luften ligesom en mobil kran ud over det har de en fly-jiib til den så kan kan nå 46m så vit jeg husker det tar 1960kg på 38m og det må siges at være en del for en lastbil monteret kran men ud over det er erkin ved at bygge en 450 t/m som er bygget op på en 100tons mobilkran bund den kan man også finde iden på der hjemmeside

personlig mener at sådan en kran som den skaks har fået kun kan bruges til at bakse maskiner på plads med det er kun ved den slags opgaver den kan slå en mobilkran fordi den er "mindre" og kan komme til flere steder end en mobilkran ud over det ser jeg ikke de store fordele men det er stadig en vild kran må man sige

• #7   15. maj 2010
    Okay, ja så er det noget af en mob dreng hvis det rigtig.
    Så den holde forled dag nede i nykøbing F på Refa, derfor jeg var lidt nysgerring

Jørn k: Jo det havd du endelig rigtig i, men jeg regnede med at i vidste så meget herinde, så det var det nemmest lige p.t på det tidspunk

Kommentér på:
skaks Specialtransport

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce