{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Ny Primera ejer, nogle spørgsmål her. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer og tak fordi jeg må være medlem af denne gruppe!

Jeg har lige solgt min corolla efter 2 års eje, det har været nogle gode år med hensyn til drift omkostninger som der næsten ikke har været nogen af den har bare kørt.
Nu kom tiden så til at prøve noget nyt og valget faldt på en Nissan Primera 1.6 fra 2000.

Nu har jeg bare lige lidt spørgsmål omkring denne model ikke fordi jeg slet ik ved hvad jeg har købt hehe, det er bare mere det tekniske smiley

Hvad hedder denne model ? Den er registreret i marts 2000 men jeg mener det er en 99 model. er det så en P11?

Er motor koden en GA16DE ?

Når jeg åbner bagsmækken så løfter bagruden med, er det så en 4 eller 5 dørs, eller hedder den en Hactback ? hehe.:)

Jeg skal snart skifte olie, og min gamle corolla brugte 1 liter på 1400km. Det er en jeg kender jeg har købt den af og han har sagt den ik bruger olie og den har kørt 10.000km og olien er næsten oppe på F på oliepinden. så det er rart ikke at skulle bruge så mange penge på olie!

Jeg har tænkt mig at køre på en god olie og har kigget på Castrol Magnatec 10W/40, men ville en fuldsyntetisk Magnatec 5W/40 eller 5W/30 være bedre ? Eller i det hele taget hvad skal sådan en motor have for noget olie ?

Er det normalt den tikker de første 1-2 min. efter start ?

Og et sidste spørgsmål, er det et godt købt sådan en Primere ? Den har gået 158.000km og der er faktisk ingen rust i den kun en lille plet i bunden, den har fået tektyl smiley

Jeg skal lige have taget nogen billeder af den så kommer den ind. smiley

På forhånd tak

Vh Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Primera ejer, nogle spørgsmål her.
Kommentér på:
Ny Primera ejer, nogle spørgsmål her.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce