{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.707 visninger | Oprettet:

Produkter (Prof) {{forumTopicSubject}}

Hey Bil elskere

Jeg har gået længe og tænkt på at jeg ville invistere i noget polere/vaske grej.

jeg er selv autolaker, så jeg har lidt forståelse for lak og så videre i forvejen.

mit spørgsmål er:

Hvor kan jeg købe de forskellige ting? poler middel, polermaskine, mortorrens, fiberklude, autoshampo. og alt det andet.. smiley

det må gerne være noget som koster lidt, da jeg går meget op i finish hvad lak angår smiley så penge betyder ikke noget.

hvilket mærke..

håber at få nogle gode svar.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Produkter (Prof)
  • #1   18. maj 2010 Hej Dennis,
    hvad angår mærker, tror mærker tror jeg nok du vil høre forskellige svar. Personligt bruger jeg 3M's produkter, med stor tilfredshed, men køber dem dog hos den lokale farvehandler, da det (efter min erfaring) ikke er let tilgængeligt for privat personer.

    Nu skriver du at det er kvaliteten der gælder, og ikke prisen.. i det tilfælde vil jeg anbefale dig at tage et kig på www. cleanyourcar.co.uk, de fører mange af de førende mærker, de har noget til det hele, og alt til fordelagtige priser, synes jeg ihvertfald. de har også gode starterkits osv.
    Hvis du til gengæld hellere vil have en dansk service, synes jeg du skal kontakte Michael, ved shop.bilvask.nu. Har for nyligt handlet hos ham, og blev virkeligt overrasket over hans produkter, såvel som hans service!

    Håber det hjælper dig lidt på vej?

    Og hvis du hellere vil læse lidt inden du går igang, så kig forbi : http://www.detailingworld.co.uk/forum/index.php
    der finder du ihvertfald svar på MANGE af dine spørgsmål.

    Mvh Michael.


  • #2   18. maj 2010 Dennis Ø

    - En grundregel vil i min forstand være: Find hvad du kan lide og brug det - ofte.

    Den med prisen skal du passe på med. Jeg vil ikke komme nærmere ind på hvor meget jeg efterhånden har kastet efter produkter og maskiner, men det ville få de fleste til at ryste på hovedet.

    Du kan købe herhjemme - og få en masse brugbar hjælp til anvendelse eller købe i udlandet og prøve det af. Du kan få hjælp ved forhandlere i udlandet til anvendelse af produkter, men forvent ikke samme grad, som nogle leverer herhjemme.




    Michael

    - Hvordan går det med Chemical Guys produkterne? Fået dem brugt? Tilfreds - ud over med indpakningen? :o)




    Venligst,

    Ebbe


  • #3   18. maj 2010 Hej Ebbe,
    Ja meget tilfreds.. Specielt bodywashen! Den er helt super til mit formål smiley Ja den indpakning kommer jeg mig sgu aldrig over! Det var verdensklasse smiley


  • #4   19. maj 2010 Denne side er super: http://shop.bilvask.nu/

  • #5   19. maj 2010 Hey Michael
    Dine Chemical Guys produkter.. sorry jeg må have misset tråden om hvordan de var pakket ind smiley og nu er jeg pisse nysgerrig, gider du skrive det en gang til smiley


  • #6   19. maj 2010 Hej Michael,
    jamen det var Ebbe som havde haft nogle Chemical Guys produkter til salg herinde på bilgalleri, som jeg købte af ham.
    Mange ting har jeg købt på nettet min tid, både ved private og ved firmaer, men aldrig har jeg oplevet noget Så forsvarligt pakket ind. Post Danmark kunne have sparket den pakke hele vejen fra Aalborg til Faaborg, og den pakke havde stadig været indtakt da den landende ved min hoveddør smiley

    Mvh Michael.


  • #7   24. maj 2010 Dennis Ø,
    Hvis du kommer i nærheden af næstved så kig ind hos mig, ring gerne i forvejen, så får du masser af gratis vejledning omkring brugen af Meguiar's produkterne.

    Venligst,
    Anders
    Officiel dansk importør af alt Meguiar's


Kommentér på:
Produkter (Prof)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce