{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Pendler/arbejds kørsel.... {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer fra "Scirocco classics Denmark"... fedt navn !

Det kunne være sjovt at høre om i bruger jeres Scirocco til hverdag til og fra arbejde/uddannelse mv, og hvor mange km kører i ??

Jeg selv har fået nyt job pr 1.6., og vil foreløbig bruge min Scirocco til pendler kørsel: 2x 116 km pr. dag (og et voldsomt stort kørselsfradrag, da jeg bor i en udkants kommune).... :o)

God sommer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pendler/arbejds kørsel....
  • #1   25. maj 2010 kører den dagligt til stor fornøjelse for resten af befolkningen....har dog kun 10 km til job, det er på en tknisk skole.....den er vældig populær...lol

• #2   26. maj 2010 Min køre kun når det er godt vejr og om sommeren. Jeg nænner ikke andet..

Det startede med at jeg ville bruge den som hverdagsbil da jeg også har en Amerikaner.. Men jeg fandt ud af hvor fin den var og det blev så kun sommerbil nr.2. Så jeg har allerede en bil nr3 til vinter kørsel. OG det var ikke længe før den også bliver sommerbil nr3. Så skal jeg på jagt igen på en ny vinterbil... Pft.... :oS

Jeg pentler ikke mere end 1,2km Så det er mest fritidskørsel som ikke når over 5000km hvert år pr. sommerbil.

• #3   26. maj 2010 Min Rocco køre 25 til samt 25 fra arbejde hver dag samt jeg også bruger den som "Flyttebil" ind imellem hvor jeg så river bagsæde, hattehylde og passagersæde ud af den for så kan der faktisk være en hel del i den lille fine Scirocco... tager også somme tider lange ture fra sydfyn og til København eller nordjylland.... så den bliver da brugt til daglig-kørsel, at sige alt mulig andet være da være at fyre varm luft af...

Mvh Lasse L.

• #4   26. maj 2010 Min skal i øvrigt en tur til Østrig og Italien næste maj 2011. Til det store Wortersee træf. Så bliver der sku kørt Km på fyren.

• #5   29. maj 2010 heej (: jamen køre til og fra arbejde i min scirocco (: ikk fordi at jeg har så langt , da jeg arbejder i bilbix rosengårdcentret. . og bor 3 km vøk der fra ....

• #6   30. maj 2010 Jeg kører til og fra arbejde hverdag og det er 250 km om dagen aalborg silkeborg og tilbage igen jeg har kørt 170000 nu og klokken står på 290000 km nu

• #7   31. maj 2010 Per R: kan se din også er en 90 hk, hvor langt kører du pr liter ?
    Jeg skal køre 235 km om dagen, ca 180 på motorvej og resten på hovedvej, så forventer ca 15 km pr liter ! (fra 1.6. og fremover)

• #8   1. jun 2010 da jeg kørte med 90 hk, fik jeg næsten 16 km pr l på en tur til sjælland fra nordjylland, men kørte også bevidst efter det....pt ligger snit på knap 13, så tror det er rimeligt realistisk at forvente ca 15 ved alm pæn kørsel

• #9   1. jun 2010 Jeg kører 13km på literen men det er osse motor trafik vej hele vejen hovedvej 13

• #10   1. jun 2010 Jeg skal nok give en melding om benz forbruget når jeg har kørt et stykke tid, prøver at holde speeder foden fra alt for hurtig kørsel...

Har dog været ude og prøve den nye Polo Blue Motion, så måske bliver man fristet når vinteren nærmer sig... den er rimelig billig som gulpladebil...og så kører man mega langt på literen....men den er sgu lidt spøjs at høre på sådan en lille 3 cylindret.... :o)

• #11   1. jun 2010 Dem der har så fine biler burd skamme sig over at køre så mange kilometer på tælleren.. Fy..
    Jeg håber der går læææænge før min nærmer sig de 200000km

Kommentér på:
Pendler/arbejds kørsel....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce