{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  100 % spær ??
  • #1   26. maj 2010 ikke ligfrem hoppe men karte lidt med hjulene når du drejer ja

• #2   26. maj 2010 Det er dumt at gøre på en gadebil ihvertfald. Det holder skam fint, men til gadebrug duer det ikke. Den vil hoppe og understyre og slide helt vildt på bagdækkene. Køb hellere et rigtigt 75% spær-bagtøj.

• #3   26. maj 2010 det er nu ikke rigtig , har haft mange biler på gaden med det, det er altså også en diffinations sag hvad man vil køre med.
    slider helt vildt "neej min "17 kørte jeg 35000 på med 100% spær så det ikke helt rigtig alt sammen , og desuden er det op til manden selv , kan jo være han er ligeglad og eller han måske ikke ligefrem har penge til et spær bagtøj

• #4   26. maj 2010 Har kørt ca 15000km med mit bagtøj og det synger ikke det vilde enndu. og bruger den både til hverdags kørsel og til "fest" smiley Synes personligt det er bedre end et bagtøj uden spær da man nemmere kan styre i f.eks regnvejr da man ved at den altid er spærret og ikke lige laver spin på¨det ene hjul.

• #5   26. maj 2010 tak steen endelig en der kan snakke med om det også dur smiley

• #6   26. maj 2010 Hvorfor tror i der ikke er nogen Bimmere der er født med 100% permanent spær på bagakslen?

• #7   26. maj 2010 fordi det er komfort der bliver tænkt på der smiley

• #8   26. maj 2010 Fordi at Bmwer at lavet til den rige direktør og ikke en ung mand der vil bruge bilen hårdt og mener da man har kunne få 95% spær til en E30 og det hopper også lidt når man drejer vil jeg mene.

• #9   26. maj 2010 så det kommer altså ikke til at hoppe rundt og sådan ? og nej jeg har ikke lige råd til at købe 75% spær bagtøj hehe smiley

• #10   26. maj 2010 I er uforbederlige. I HAR jo besluttet jer for at i ikke vil høre efter, så jeg slutter hermed helt med at forklare noget som helst.

• #11   26. maj 2010 Det koster da ikke andet end 3-4k og så fungerer det RIGTIGT!

• #12   26. maj 2010 Begge hjul kører lige stærkt altid og den hopper når du drejer kan man godt sige. Man skal vende sig til det. jeg synes ikke det er noget problem og kører med. og den er nemmere at styre hvis det er for man vil ud og smide røven lidt.

• #13   26. maj 2010 okay smiley ja det er jo lidt fordi jeg vil smide lidt med røven smiley og det giver vel også bedre optræk eller er det bare mig hehe ? og det er vel ikke volsomt meget den hopper ?

• #14   26. maj 2010 4ever:

Hvor kan man købe det til 3-4kkr? Jeg har kun set noget til 7-8kkr.

Pietje:

Nej det vil ikk give bedre optræk på nogen måde. Når du kører lige ud, så vil der ikk være nogen forskel.

• #15   26. maj 2010 Koed har da E36-M3 3,2 spærbagtøj til 4k lige nu f. eks.

• #16   26. maj 2010 Dennis L. S
    okay hehe smiley
    jeg siger mange tak for hjælpen til jer alle sammen smiley
    kig da lige forbi min e28 og smid en stemme hvis det løster smiley

• #17   26. maj 2010 Ja jeg mente nu E30 spær. Men okay smiley

• #18   26. maj 2010 OO==[][]==OO 4ever !: Det er jo ikke nok at købe bagtøjet. Så skal man have trækakseler og lavet kardan for at få det til at køre. Så det render op i nogen penge.

• #19   26. maj 2010 Ja tak, det er jeg nu godt klar over. Det var bare lige et priseksempel.

• #20   26. maj 2010 Schmiedmann har en til 4450 kr + mormor. http://schmiedmann.dk/A30600/produkt-type/Used/find-via-produktnummer.aspx

Men det er så med viskosespær de skulle ikke være så holdbare.

• #21   26. maj 2010 Må også slutte mig til dem der rent faktisk har kørt med det til dagligt såvel som på bane og forhjulstrækkere med spær sågar også til banesport (DET kan ikke anbefales til daglig med forhjulstræk og fuldspær).

Ligeud af landevejen er der INTET ændret ved den normale kørekarekteristik lyde mm.
    I eks. rundkørsler og når du drejer vil hjulene "karte" hvilket betyder at de forsøger at tvinge hinanden den ene og anden vej, fordi radiusen på de yderste hjul er længere end på det inderste, og det inderste skal defor ikke trille så meget som det yderste, og det kan derfor "hoppe" en lille smule.
    Kørte (og synede) min e21er i 3 måneder med fuldsvejst bagtøj til hverdag på 7x17"fælge og ku ikke se større slid på dækkene end de ellers ville ha haft og de hoppede ikke andet end man ku høre "ritsj ritsj ritsj" når man drejede skarpt rundt på eks. en parkeringsplads for at vende.
    Det gir dog noget ekstra vrid i din drivlinie som "TURBO" skriver, DOG skal det tages med en gran salt da det kun er på længere sigt eller hvis dine aksler er ekstremt slidte de gir efter, men til gengæl kan du så stadig køre videre med kun en trækaksel, det kan du ikke uden fuldspær smiley

Nyrer for ever:
    Jeg vil gi dig ret i at den rigtige vej frem er et originalt spær, som jeg eks selv nu har fået et 25% på min e21er.
    Det er dog ikek det allernemmeste at finde til sådan en gammel slæde og jeg var ULTRA heldig at finde mit helt tilfældigt da dem jeg købte det af troede det var svejst.
    Der går nemlig kun 10.000 af dem fra ny og på Ebay går et i fornuftig stand snildt til 5-8000...
    E28eren er lidt mere gængs men tvivler stadig på den er ligeså nem at finde til som til en dusinbil som e36er eller sådan.
    Plus at en e28er er heller ikke mere det højteknologiske vidunder mere, så vil man ha spær for at ku lege, så har man nok også lavprofil dæk, brede fælge og sikkert også en sænket hård undervogn så styregenskaber og komfort er noget helt andet end hvad fabrikken designede sig til, da det jo som sagt er en direktions/luksus familiebil og ikke en racerbil den er født som.
    Hvorfor tror du 9 ud af 10 nye bilreklamer slår højt på hvor lang tid de holder mod rust og hvor langt de går på literen?
    Folk der vil ha spær og køre sjovt i en bil er så lille en minoritet at det ikke kan betale sig at lave det for fabrikkerne.
    Der har de jo eks M modellerne til den slags som stadig appelere til Direktøren der skal ku snakke i telefon mens han kører 200...

Kommentér på:
100 % spær ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce