{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.000 visninger | Oprettet:

Farve lædersæder? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har sort læderkabine i min peugeot 407. Men førersædet er en lille smule slidt på siddefladen. Det er som om der er slidt lidt gennem læderet nogle steder. Det er kun et lille område, og det er ikke noget man sådan lige ligger mærke til. Men jeg VED det, så det irriterer mig lidt :o)

Så jeg tænkte på om man kan få noget læderpleje med en lille smule farve i?
Er der nogen af jer der har erfaringer med nogle produkter?

Jeg overveje at sælge bilen og købe noget andet, så derfor vil jeg jo gerne at alting ser 100% iorden ud..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve lædersæder?
  • #2   29. maj 2010 som kent siger R.O.C. det er sort narvsværte, og er nok det bedste du kan gøre som langtidsholdbar løsning.

Mvh Michael.

• #3   30. maj 2010 Tak for svar. Men hvordan rammer jeg den rigtige farve? Det vil jo nok se lidt dumt ud hvis ikke det er samme sorte farve som resten af sædet..

• #4   30. maj 2010 Hej Morten, ja det var et af de bedre. Må ærligt erkende at jeg aldrig har lavet en "plet reperation", det har altid været en del, altså rat, nakkestøtte osv. Men tror nu ikke det vil være det store det kan ses, når nu det er sort. Men er ikke sikker i min sag.
    Men evt kunne du ringe til Tm-materialer.dk det kan de helt sikkert fortælle dig, og er 99% sikker på at de har lige hvad du skal bruge.

Mvh Michael.

• #5   30. maj 2010 Det er egentlig sjovt at du nævner TM-materialer. Jeg har før købt et læderpleje-sæt ved dem.
    Men jeg må indrømme, at jeg ikke er helt tilfreds med sættet. Jeg syntes sæderne bliver meget glatte at sidde i efter behandlingen. Godtnok bliver de helt rene, men jeg syntes de får en forkert overflade - ikke en helt naturlig overflade, men lidt mere plastik-agtigt.

Så derfor har jeg faktisk kun brugt produktet 1 gang. Men derfor kan det jo godt være de har noget som kan farve mine sæder, og som dur..

• #6   30. maj 2010 Ja der kan man bare se. Altså til efterbehandling bruger jeg en ganske alm læderfedt. Man kan også få noget læder creme, hvilket var det første jeg prøvede, og det gav netop som du beskriver, en forkert følelse i læderet. Hvorimod læderfedt, syntes jeg, giver en mat blank overflade, som holder 'røven i sædet'.
    Men tænkte også mere at de kunne vejlede dig til den korrekte farve.

Kommentér på:
Farve lædersæder?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce