{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

lys hjælp {{forumTopicSubject}}

hej igen...

Der har været et problem med mit lange lys i snart 4 måneder.
jeg har så idag skiftet mit xenon til almindelig grimme gule standard pære.
Da jeg havde gjordt det ,virkede det hele. det lange lys, mit ekstra lange lys og de lamper inde i instrumentbordet virkede også. jeg var lykkelig, men da jeg slukkede bilen og 30 minutter efter da jeg skulle have den ud på astfalt for at få den op på donkraften for a se hvad for nogle pærere der skulle side i mit ekstra lange lys var det som det plejer..

Når den arm til det lange lys er sat på off og bilen tændt, så er nærlyset og positionslyset tændt.
når armen så er drejet helt op på tænd er der ingen forskel. lyset i instrumentbordet indikere heller ikke at lyset er tændt, hverken på det korte eller det lange lys.

når bilen er slukket, burde positionslyset virke hvis den var sat ét hak op på armen altså på positionslys. men der sker så ingenting.

jeg har prøvet at skifte armen til en der virker 100 %, men det er ikke den der er noget galt med. er der nogle der har et reelt svar på denne mystiske opførsel på mit lys...

Hilsen Tobias c

ps. kig lige i mit fotoalbum under mærkelig dims, og fortæl mig lige hvad den er til, da den bare lå løst i mit motorum. tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lys hjælp
Kommentér på:
lys hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce