{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Radio i stralis {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved om der er en nem måde at sætte en "alm" 12 volts radio i en stralis så alt stadig virker mht styring fra rat og fra overkøjens panel ( self skiftes der fra blaupunkt til blaupunkt ), eftersom det er en 24 volts radio der sidder i standard så skal der vel strikkes en del for at beholde en del af funktionerne, bla sleeptimer-delen når man tænder fra overkøje-panelet??...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Radio i stralis
  • #2   6. jun 2010 Der sidder en 24 volts radio fra blaupunkt, en model lavet specielt til iveco ( der står endda iveco på radioen ) men den kan jo ikk en skid.. har den blaupunkt casablanca som jeg havde i daffen som er ikke så lidt bedre, men den kører jo kun 12 volt.. har haft den i, men den tænder ikke eftersom spændingen er forkert ( radioen nægter at tænde for at beskytte sig hvis spændingen er forkert ) har haft sindrige overvejelser omkring hvordan jeg kan bygge mig ud af det, men vil heller ikke hen og lave en masse fusk..

• #4   6. jun 2010 David : Har du målt strømmen??

• #5   6. jun 2010 hehe... multikunstneren kunne fortælle mig at der inde bagved lå gemt iso stik med 12 volt i, så det er nu fundet.. og dælme om det ikk virker, skønt at kunne høre mp3 og lydbøger igen når man triller langt..

• #6   6. jun 2010 Det var godt du fik det til at virke... smiley

• #7   6. jun 2010 Ja det var helt kanon.. takker for hjælpen.. nu skal jeg bare have hittet min brugsanvisning til den radio jeg har monteret, må ku få det ratfjernbetjening til at virke.. men hva, det vigtigste er sgu den virker og spiller smiley

Kommentér på:
Radio i stralis

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce