373 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "prodrift"
Prodrift, Sturup
Det er super fedt at se flere og flere danskere der drifter, og jeg ville meget gerne over og se/støtte sporten på Sturup Raceway, men det er detsværre langt væk fra Esbjerg, for kun at være tilskuer...
Det er super fedt at se flere og flere danskere der drifter, og jeg ville meget gerne over og se/støtte sporten på Sturup Raceway, men det er detsværre langt væk fra Esbjerg, for kun at være tilskuer...
Skrevet af: Dennis H - 25. maj 2008
Prodrift Padborg D.12.
Hey driftere... Sidder sådan og fundere over, det er da alle der kan komme og køre er det ikk??? Har ikk så meget erfaring selv enu da jeg kun har været ude at træne en enkel gang... Så kan vel go...
Hey driftere... Sidder sådan og fundere over, det er da alle der kan komme og køre er det ikk??? Har ikk så meget erfaring selv enu da jeg kun har været ude at træne en enkel gang... Så kan vel go...
Skrevet af: !!RIX!! . - 26. jul 2008
Prodrift 15/6-08
Hvem vandt?? Hvad blev Jacob og Lasse?? Kan sgu ikke finde noget om det nogle steder
Hvem vandt?? Hvad blev Jacob og Lasse?? Kan sgu ikke finde noget om det nogle steder
Skrevet af: Neno L - 15. jun 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
jan 2004
Følger: 132 Følgere: 142 Biler: 16 Emner: 28 Svar: 307
Men det kan self være en anden serie eller noget træning?
prodrift
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside