{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Le Mans 2010
  • #1   13. jun 2010 vi er en flok allerede der skal afsted næste år vi kan jo se om der er flere her inde fra om der vil følges

• #2   13. jun 2010 Her er jeg sq lige med på en lytter, har været afsted 3 gange for et par år tilbage og vil afsted igen.!!

• #3   14. jun 2010 Ja.. smiley .. Men heller gennemføre og ende på 4. plads end af at alle biler bryder sammen.. Men håber de finder en god balance smiley ...

Synd jeg kun så 4 timer af det.... Så ikke da de 2 af Peugeoterne udgik.. smiley Men tårrefremkaldene afslutning hvor de lige kørte ved siden af hinanden ;P

• #4   14. jun 2010 AUDI RULES !!!

1-2-3 plads... ! ;o)

Tysk grundighed.... ! ALT FOR FEDT LE MANS.....

Tager nok også afsted næste år, bliver spændene at se med de bifuel biler de jo skal stille med næste år.... Så 17 timer i år, så var godt firkantet i hovedet da jeg lgde mig, men det er bare det utimative race... Og Ja dejligt at se at den rigtige bil vandt....

• #5   23. jun 2010 PbyAudi : Jeg har kunnet forstå at de fra næste år skal køre med bi fuel biler, dvs en alm brændsels motor, og ja en alternativ energi kilde, så som el, sol celler osv... Audi skulle have deres prototype klar som de vidst skal køre med næste år men hva det går ud på har jeg ikke helt sat mig ind i endnu, har jo stadig optur over vi vandt igen i år..... Der var jo lige en misforståelse sidste år hvor en eller anden fransk flute bil have forvildet sig ind på banen ;o) De kører stærkt, de må man sgu give dem, meeeeen det holder jo ikke til det ;o)

Kommentér på:
Le Mans 2010

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce