{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.253 visninger | Oprettet:

Rb25DET 450-500 hk {{forumTopicSubject}}

hey boys.

efter over 3 år overvejer jeg nu kraftigt at betale afgift og der efter hive lidt flere kræfter ud af svinet.

min plan er som følger.

Hks luft filter: sidder på bilen

komplet 3" udstødning : sidder på bilen

Stor intercooler : sidder på bilen

Trust/Greddy indsugning: er købt

greddy adaptor så jeg genbruger det originale gas spjæld :er købt

Turbo 200-(450)-650hk Twin Scroll + Antisurge
http://www.powerpage.dk/node/58

Udstødnings manifold

Motorstyring, evt Apexi power FC ( plug and play)

Lade tryks styring af en art.

div trykrør

ud over det en fornuftig under vogn og demontering af hicas.

ville dette kunne give mig den ønskede effekt på 450-500hk og hvad kan man forvente af Nm?

planen er at bilen skal være bare noglelunde køre bar dvs ikke nogle drag eller drift bil, mere ude i noget track/street.

mangler jeg ellers noget?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rb25DET 450-500 hk
  • #1   23. jun 2010 injectors


  • #2   23. jun 2010 maybe 550cc or 600, so they don't run at too high a rate

  • #3   23. jun 2010 ja selvf injectors (dyser) hvad med kobling den kan vel næppe klare de krafter?

  • #4   23. jun 2010 kobling, benzintryks regulator og benzinpumpe?

  • #5   23. jun 2010 du skal have dine dyser skiftet som de andre os skifter.
    så skal du have en twin scroll udstødningsmanifold på os (VIGTIGT) ellers virker twin scroll ikke.
    så skal du som minimum have en z32 luftmængde måler på.
    og hvis du skal have ret meget over 400hk skal du os hæve omdr. begrænseren for at nå det. og det kræver et andet remhjul på krumtappen for at jeg ville turde kører høje omdr.
    så skal du have en ordenlig vandpumpe og oliepumpe for at kunne holde olietryk til de heste.
    Din kobling SKAL du skifte for den holder heller ikk til de omdr. og slet ikk til de heste..!

    Jeg ville ikk skifte toppakningen da den nemt holder til 1,5bars tryk og det koster minimum 10000kr og pille toppen af, for så er der lige pludselig mange ting du skal gører for at du kan være bekendt at samle det igen.


  • #6   23. jun 2010 og så kan du heller ikk nå i nærheden af 500hk med std. gasspjæld. men jeg tror os bare du skal gå efter 400 ++++ hk for 500hk er MEGET dyrt og svært at nå..

  • #7   24. jun 2010 jamen jeg vil skam også være tilfreds med 400hk især hvis jeg fr en holdbar og meget køre bar bil og samtidig kan holde et fornuftigt budget.

    hvad skulle problemet være med det originale gassjjæld? er det ikke omkring 70mm?


  • #8   24. jun 2010 du kan simpelthen ikk flow nok luft igennem det hurtigt nok..!

  • #9   24. jun 2010 Pga størelsen eller hvordan? for 70mm som jeg mener det originale er burde da godt kunne klare 450-500hk.. ret mig hvis jeg tager helt fejl...

    Noget andet er jørgens røde stagea smider 550+ på et meget lavt budget
    så mindre kan altså gøre det smiley


  • #10   24. jun 2010 det er ikk stort nok. du vil kun komme til at stalle din turbo..!

    Ja jørns kører std. motor og derfor er det en budget motor. det er os en std. motor jeg selv er igang med nu, men jeg piller heller ikk toppen af den for det er simpelthen for dyrt..! og prøv og spørg jørn hvor lang tid det har taget ham at nå smiley

    men ja jørns er lidt et forgangs billede hva angår motoren. men som sagt 500+hk laver du IKK bare lidt sådan.


  • #11   24. jun 2010 bigger turbos, 450-500 is a big increase

Kommentér på:
Rb25DET 450-500 hk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce