{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Dieselpumpe 4,2 {{forumTopicSubject}}

Er der nogle gode dieselpumpe mekaniker her på bg?

Har lidt bøvl med min rotorpumpe, den vil sætte ud ved høje omdrejninger, som om at den løber tør, men ryger sort hele vejen op? (har plex slanger til brandstof og sørger selvfølgelig altid for ny filter) Min kammi's 4,2'er gjorde næsten det samme også fik han en ny retur olie magnetventil, det kunne gøre det, men kan man sløjfe den ventil, for 2,8'er pumpen har jo ikke sådan en.... kan jo bare køre til ketner, men hvis der nu er nogle der ved bedre..!??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dieselpumpe 4,2
  • #1   25. jun 2010 du kan ikke sløjfe den men det kan også være en føde på med en lille revne der gør det

• #2   25. jun 2010 Kunne godt lyde som om du mangler "mængde" når den kommer op i omrd,
    ikke sikkert det er et direkte pumpe problem, det kan også være inden, "smuds i tanken/rør eller måske et bukket/klemt dieselrør fra tanken og frem, ved godt du skriver du har skiftet filter men måske det "nye" er defekt, det kan desværre være mange ting, men de er så også nemme at lige se efter..

Håber det evt kunne hjælpe ..

HazzarD

• #3   26. jun 2010 den gjorde det også før jeg fik rammen til galva, og efterfølgene er der kommet en ny tank og ny rørføring i plastik slange, og problemet er der stadig, eller så er pumpen bare slidt op..:-) gad bare godt vide hva den ventil laver når den ikke er på andre rotorpumper jeg har set

• #4   26. jun 2010 prøv at sætte en ekstre el pumpe på det kan måske hjælpe det gjorde jeg da jeg havde den patrol som tobias ejer nu

• #5   27. jun 2010 prøv lige at tjeke filfert i banjobolten oppe på filteret ,når det er stoppet kan den godt sætte ud når den får en over nakken,men lave det samme nummer

Kommentér på:
Dieselpumpe 4,2

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce