{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.809 visninger | Oprettet:

ODB II stik {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Jeg har købt mig sådan en tester for at kunne udlæse diverse fejl på min A4 1,8T fra 1998 (se den i profil)

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=1023194

Stikket har jeg fundet gemt under askebægeret ved bagsædet, men problemet er at testeren, som skulle være kombatibel med OBD II stik ikke passer grundet det plastic der sidder rundt om OBD II stikket. Kan det passe at man skal rive stikket ud således man kan tilslutte testeren. Eftersom at bilen er fra 1998 vil jeg mene at det er et OBD II stik der sidder i.

Kan i hjælpe mig med dette

På forhånd tak

Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ODB II stik
  • #1   21. jul 2010 Hvis du kan se det er det stik som skal i, men ikke kan få det i, så kunne du da i væreste tilfælde tilslutte med nogle ledninger ned i, bare husk det ikke skal ramme hinanden smiley ellers skal du jo til at ødelægge plasticen, det ville jo være synd

  • #2   21. jul 2010 Bear H

    Det er selvfølgelig rigtigt. Tror bare det vil tage noget tid at lave ledninger til det smiley Jeg forsøger og tilpasse odb kablet.

    Martin


  • #3   23. jul 2010 Ja kan man selvfølgelig os smiley man kunne os finde et stik fra en anden bil på en ophugger og lodde i, jeg har bare aldrig været så meget for at ødelægge originalt ledningsnet smiley

Kommentér på:
ODB II stik

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce