{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

mangler en "venlíg" synsmand.... {{forumTopicSubject}}

hej hej.. ja så blev jeg jo stoppet og kaldt til syn pga sol film i forruderne.... nogle som ka hjælpe med at få den igennem syn.. jeg vil ikke afmontere det for at sætte det i igen og den med at pille ruderne ud går vidst heller ikke..... men i gamle dage kunne man komme langt med en kasse slots på bagsædet... men som om den nye generations synsmænd tror de har taget verdens sværeste uddannelse og at de er guds højre hånd til at passe på verdens veje for syns fejl..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mangler en "venlíg" synsmand....
  • #1   21. jul 2010 Tvivler desværre meget på at du får hjælp, når du samtidigt gør grin med de kære synsmænd og deres baggrund.

• #2   22. jul 2010 Nu gør synsmænd jo bare det der netop er deres job når de kassere en bil med film i de forreste ruder, så mon ikk du bare sku pille dem ud og sætte nogle andre ruder i til syn... For du har da vel regnet med fra start af da du monterede det at du ville blive sendt til syn på et tidspunkt?

• #3   22. jul 2010 syntes ikke rigtig der var svar på mit spørgsmål..
    For det første
    Dude...så var det ikke meningen at det var synsmændene der skulle kridiseres, men en råden lov.. MEN syntes måske der køre biler rundt som er toatal tikkende bomber som kan falde fra hinanden som måske skulle kaldes til syn istedet for solfilm i ruderne...
    Simon... det er ikke lovpligtigt at køre med ruder, men hvis jeg kunne finde en syns mand som var til at snakke med så slap jeg jo...

Magnus... Jamen lidt det samme svar.. Men jooo jeg vidste det godt, men derfor kan man da vel godt være træt af at man så bliver stoppet i en by som herning... og ja ved godt synsmændene gør deres arbejde og de skal selvfølgeligt gøre det ordentligt.. men det var jo heller ikke deres evner til at gøre deres arbejde som jeg stillede spørgsmål ved......

• #4   22. jul 2010 Kasper : Vi er helt enige.

Kommentér på:
mangler en "venlíg" synsmand....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce