770 visninger
|
Oprettet:
mangler en "venlíg" synsmand.... {{forumTopicSubject}}
hej hej.. ja så blev jeg jo stoppet og kaldt til syn pga sol film i forruderne.... nogle som ka hjælpe med at få den igennem syn.. jeg vil ikke afmontere det for at sætte det i igen og den med at pille ruderne ud går vidst heller ikke..... men i gamle dage kunne man komme langt med en kasse slots på bagsædet... men som om den nye generations synsmænd tror de har taget verdens sværeste uddannelse og at de er guds højre hånd til at passe på verdens veje for syns fejl..
feb 2004
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 4 Emner: 39 Svar: 1.807
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 5 Emner: 47 Svar: 443
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 27 Svar: 58
For det første
Dude...så var det ikke meningen at det var synsmændene der skulle kridiseres, men en råden lov.. MEN syntes måske der køre biler rundt som er toatal tikkende bomber som kan falde fra hinanden som måske skulle kaldes til syn istedet for solfilm i ruderne...
Simon... det er ikke lovpligtigt at køre med ruder, men hvis jeg kunne finde en syns mand som var til at snakke med så slap jeg jo...
Magnus... Jamen lidt det samme svar.. Men jooo jeg vidste det godt, men derfor kan man da vel godt være træt af at man så bliver stoppet i en by som herning... og ja ved godt synsmændene gør deres arbejde og de skal selvfølgeligt gøre det ordentligt.. men det var jo heller ikke deres evner til at gøre deres arbejde som jeg stillede spørgsmål ved......
feb 2004
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 4 Emner: 39 Svar: 1.807
mangler en "venlíg" synsmand....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside