{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

hmm crew striben Hedensted {{forumTopicSubject}}

Fra 14 dage siden om fredagen havede vi møde på banen hvor vi aftalte alt til punkt og prikke og vi stod og ventede på af AKA Ronnie Formand skulle komme men han blev væk

Men om lørdagen skulle det nye Crew stå for aftenen og det gik faktisk rigtig godt smiley

Men hva fanden sker der så en uge senere lige pluselig står Ronnie og sender biler afsted igen HMMMMMM
det møde vi havede har åbenbart ikke hjulpen en SKID eller er der ikke nogen som tør at feje ham af banen

så ta lige at vågne op CREW og husk lige hvad det møde gik ud på

Mvh Allan Rosendahl
Striben/Hedensted Crew

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hmm crew striben Hedensted
  • #1   24. jul 2010 Det skal siger at nogle var imod, og andre var for.
    Og dem der var imod, turde ikke råbe højt..

• #2   24. jul 2010 hey, der var sku da ikke nogen der snakkede om at banlyse ronni?

der blev sagt hvis ronni stadig ville være en del af os så er det fint, men han er bare en del af Crewet..

• #4   24. jul 2010 Ikke for at holde med ronni, omkring det der skete de sidste par gange han stod, for det,

For der kan vi godt blive enig om det ikke var godt nok,, men efter det nye crew er kommet op og stå, så er forbedringerne da MEGET tydelige at se,, om manden som har været med i mange år (ronni) så stadig er der for at hjælpe lidt til, det skal han fandme have lov til!!

Kan du ikke lide min mening er det ok! men sådan ligger den.

• #5   24. jul 2010 og kan jo lige nævne ronni gik med til at crew overtog foreningen,

Mr. Rolla ! det var nu ikke ronni der startede det der ude, ihvert faldt som jeg lige ved det, men du har helt ret,

• #6   24. jul 2010 Nej nu stopper det sku.. ronni har da overhovedet ikke startet race i vejle, langt fra! Det kan vi vist takke ØGT for.. men det er jo sagen udvedkomende, da det ligger mange år tilbage...

• #7   24. jul 2010 Sorry, for hurtig formulering jeg skød af der,, ved godt ronni ikk startede det,, mener nu at han har været en MEGET stor figur gennem årene, og han har været med til at holde gang i det,, så syntes han fortjener mere end hvad der de sidste par uger er blevet skrevet om ham herinde!!

• #8   25. jul 2010 er det ikke lige meget hvem der sender de biler afsted? det er stadig jeres regler folk følger

• #9   25. jul 2010 vi vil have ronni på banen, ronniiii på banenen, vi vil have ronniii på banen !

• #10   25. jul 2010 jeg prøvede også bare at lave lidt stemning :b
    jamen han kommer vel også på, med mindre han har et liv? smiley

• #11   25. jul 2010 Nu har jeg ikk læst alle indlæg.. Men.. Ronni er velkommen på banen og følger crewet.. Han er glad for nogle har overtaget da han var kørt lidt træt i det med at stå med det hele alene.. Han er blevet en del af crewet men ikk enestyrende.. Det er fælles beslutninger og ikk kun en der bestemmer.. Så.. Men alt kommer vel op på et nyt møde inden længe..

• #12   25. jul 2010 næste lørdag er det møde klokken 18,00 i Hedensted på banen for der er åbenbart nogle ting som skal rettes til så mød op og vær med til en løsning på problemerne og til dem som har Ronnie som idol eller forbillede for streetrace i Hedensted synes jeg skal møde op og høre hvad han har som forsvar til de penge som der blev samlet ind til at danne en forening hvor hver person skulle betale 100kr for at være medlem Thorkild overrakte ham kassen. hans Crew ville ikke ikke mere pga Ronnie selv laver sine regler.

• #13   25. jul 2010 er det dig eller er det crew'et der indkalder?

Allan R hvor har du fra de penge ikke er der mere?

• #14   25. jul 2010 Anders K---> Det er crew der indkalder. Vi blev enige om det igår. Der er mange som ikk vil hjælpe til hvis Ronni forsat er med. Fair nok det er deres holdning. Men det er nødt til at skal løses. Og så må evt. nye crew medlemmer træde til.

Men kan så sige at Ronni er meget utilfreds med nogen af de nye regler og truer med at starte hans eget op et andet sted. Det skal ogås løses. Oveni det blev ronni set stå og drikke øl i gul vest sidste lørdag. Og han kom med mange spidse bemærkninger i løbet af aftenen igår. Så han vil altså ikk helt spille efter de nye regler.

Men det er alt sådan noget der skal finder et svar på, for ellers bakker folk ud og så dør det helt ud igen i hedensted.

Vh Kim

• #15   25. jul 2010 må man gerne møde op uden at blive proppet i en gul vest om lørdagen?
    altså bare gerne vil høre hvordan og hvorledes?

• #16   25. jul 2010 Mathias T---> ja det må man gerne. Det var derfor vi søgte så stort et crew fordi man så kunne skiftes og ikk skulle være der hver eneste lørdag.

Vh Kim

• #17   25. jul 2010 Ronni opføre sig barnligt, og prøver stille og roligt at gå imod det nye crew, er ved at være død træt af Ronni, det fint nok han vil hjælpe til skal han have lov til, men den måde han opføre sig på er jo latterlig, han kan ikke indse at han er kørt død i det, og mange folk er ved at være trætte af ham, folk kommer til hedensted fordi det skal være en fed,sjov, og spændene oplevelse hver lørdag, men så længe Ronni bliver ved med at kneppe det her ødelægger han det totalt. og forstår ikke folk der er så stor fan af Ronni, han gavner ikke en skid på banen. han har gjort det super godt for et par år siden og det bliver aldrig det samme igen, så folk må sku da kunne forstå elelr indse at der skal nye krafter til.

• #18   25. jul 2010 Jesper ,

du har sgu ret..

igår efter vi havde ryddet op på banen. tog vi på mc d.
    hvor efter vi havde spist stod uden for og snakkede...

så sagde jalle. nå, skal vi have fat i ronni. (fordi vi ville snakke med ham omkring det fis han havde fyret af, i løbet af aften.)
    men jalle havde ikke set at ronni stod uden for.

så smuttede ronni og en anden gut. meget, meget hurtigt.
    så ronni ved godt, at han ødelægger det for sig selv. han tør bare ikke tage diskussionen...

Kaare

• #19   25. jul 2010 hvad sagde han? smiley lyder som om nogen er lidt pigesur xD

• #20   25. jul 2010 mathias T---> Ronni havde absolut ikk lyst til at snakke igår. Da han smuttede så hurtigt igår nede fra DTC så ringede vi til ham og han påstod han ikk havde hørt nogen havde sagt de ville snakke med ham. Men at han ville komme til møde på Lørdag. kl 18.

vh Kim

• #21   25. jul 2010 hva sagde han? alle kan vel have en dårlig dag smiley

• #22   25. jul 2010 men kim

han ville jo heller ikke stoppe og snakke da de kørte.

• #23   25. jul 2010 mathias t

tror jeg bestemt ikke han havde. han gik og grinte ude på striben..

• #24   25. jul 2010 fair nok viste ikke lige der lå så meget bag det,

men til møde fik jeg ikke intryk af der var nogen som helst der ville ha noget mod ronni ville være en del af crew så kan ikke forstå hvorfor folk så ikke lige sagde noget den gang,

men jeg kommer så også lørdag, hvis bilen gider holde op med at sige mystiske lyde fra knasterne.. smiley

• #25   25. jul 2010 Torkild--> HØRT!!!!!!

• #26   25. jul 2010 Torkild J, helt klart, men sørg lige for vi har et fast program lørdag, så vi ikke ender med at stå og diskutere en helt masse regler om tid tager anlæg og alt det kan komme til sidst smiley

• #27   25. jul 2010 jamen du har ret Torkild J

men tror bare ikke folk turde og sige til ronni, hvordan det stod til igår..

• #28   25. jul 2010 Kim.w
    dez... arrrhhh der blev racet længe inden i fik kørekort i vejle så den skal du længere ud på landet med smiley

Korrekt kim... Da jeg fandt street racer miljøet var det. på horsensvej på shell. !

• #29   26. jul 2010 jamen jimmy s
    så kom der ud kl 1800 på lørdag, og sig din mening til mødet..

• #30   26. jul 2010 Kim. Der har jo været race lige siden der kom biler. Men min opfattelse af hvornår det startede var bare da ØGT gjorde meget for det.. Og det skal lige siges at jeg ikke er med i ØGT og har aldrig været det, så du behøver ikke skrive "i"..:)

• #31   26. jul 2010 jimmy S...

Netop.... Back To Basic.

• #32   26. jul 2010 Nu har jeg ikke været så meget inde i det her, MEN

jeg synes ikke det er okay overfor ronnie at tingene bliver diskuteret hen over hans hoved her på forum! Det må crew diskutere med ronnie, men ikke her på forum hvor vi alle læser med. Det synes jeg ikke det er fair, uanset om ronni har lavet en fejl eller ej.

Husk lige hvor meget han, og andre, har gjort for at striben vejle er et fedt sted at komme. Jeg ved ikke om han er kørt død eller hvad der er sket, men der er nok en grund til det, og det sys jeg i skal finde ud af internt i stedet for at lægge det ud på nettet og tale dårligt om ham.

Hvis det er muligt synes jeg i skal slette denne tråd da den intet formål tjener.

Vi ses måske snart.

• #33   26. jul 2010 Torkild

det er helt fint at diskutere generelle ting, fx. at man er utilfreds med ronnis indsats og gerne vil have et nyt crew som fungerer demokraktisk osv.

Jeg synes denne tråd kommer med mange personlige angreb overfor ronni og stiller ham i et dårligt lys. Desuden er det jo ikke meningen at vi skal "skændes" her i forum, fordi hvis ronni skulle svare igen på det i skriver tror jeg tråden ville havne i noget ingen af os er interesseret i.

Og det er især nogen af de udetalser som jeg synes ikke hører hjemme på et offentligt forum. Tænk over hvis det var dig og ikke ronni det omhandlede... Jeg gad ikke se at nogen skrev de ting om mig i hvert fald...

• #34   26. jul 2010 Dr. Bombe *biler til salg*

Manden er jo selv skyld i at han bliver hængt ud på denne måde, om han kan lide det eller ej så det jo helt op til ham selv hvor langt der her skal gå, og hvor meget han skal finde sig i at blive kaldt.

Det nye crew har behandlet Ronni, helt udmærket og tilbudt ham stadigvæk at være med til at planlægge og styre striben hedensted, uden nogen form for provokation, men Ronni er blevet sur og prøver nu at ødelægge street race for alle,

• #35   26. jul 2010 Dentzo

prøv og læs tråden i gennem selvfølgelig vil han aldrig kunne nedlægge street-racet, men var han i stand til det tror jeg bestemt han ville gøre det. Ronni er meget egoistisk, er det og bliver det ikke på hans måde skal det ødelægges og gå ud over alle andre. Ronni kan jo bare skride, så det nye crew kan overtage så der styr på tingene. det kan jo ikke være så svært at forstå at folk er trætte af ham.

• #36   26. jul 2010 Jesper

jeg kan ikke udtale mig om hele den her episode, men jeg undrer mig bare over hvorfor vi andre der ikke har noget med det at gøre skal være del i jeres uenigheder? Jeg mener ikke at folk skal hænges ud i et offentligt forum, ligemeget om de har "fortjent" det eller ej...

• #37   26. jul 2010 Dentzo! stop det med de 28000 kr, det er kun 3000 det drejer sig om, smiley

men læs lige hvad Topsecret R skriver han har skrevet lidt om hvad ronni gør, lidt længre oppe smiley

• #38   26. jul 2010 jimmy S pengene skulle bruges til forbedringer,

• #39   26. jul 2010 vejle ræser var den gamle forening jimmy s.

og nej, folk kommer fra nr snede, ribe, hedensted, hornsyld/bråskov, vejle. og sikkert også fra andre byer..

det hedder striben hedensted. da det i bund og grund ligger inde under hedensted...

• #40   26. jul 2010 Det lyder faktisk ikke så slemt endda Torkild J

Striben i midten.. Lyder også lidt pervest, men hva faen? Det gør det da kun sjovere smiley

Kommentér på:
hmm crew striben Hedensted

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce