{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

2. kører søges til faxe lørdag!!! {{forumTopicSubject}}

Søger en der har store nok løg til at sidde ved siden af i civicen til kalkprøver i faxe kalk på lørdag: http://www.dasu.dk//z_dasuRace/upload/upload_544.pdf

lidt info om hvad der bliver gået ind til: www.KS-racing.dk

husk at der intet krav er om licens for at sidde ved siden af, så en endags licens kan købes på dagen, og kravet om løg ikke er et fysisk krav smiley til gengæld haster det en del da sidste tilmelding er torsdag ELLER NÅR DE NÅR 40 DELTAGERE, så bare se at komme ud af busken!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2. kører søges til faxe lørdag!!!
  • #1   27. jul 2010 hvad tid er det?

• #2   27. jul 2010 fra kl. 10 og fremefter

• #3   28. jul 2010 Lyder egentligt spændende ... man ska selv betale endags licens ? og et andre detaljer .... men tjo tror at jeg er interesseret

• #4   28. jul 2010 jep, naturligvis er der lidt udgifter i det. endagslicensen skal man selvfølgelig betale, og så betaler 2. køreren startgebyret på 320,- når jeg har en helt frisk med ude. jeg tager "chancer" både sportsligt da rally er en teamsport, men et eller andet sted også sikkerhedsmæssigt. det slå hårdt hvis 2. køreren siger et venstresving forude, og ombestemmer sig efter røven er kastet til den anden side smiley Det er samarbejdet der gir en hurtig tid, og hvis jeg kan mærke og stoler fuldt på 2. kørerens evner kan jeg også køre helt op til grænsen. og så lægger jeg en hel del arbejde og penge i det, de 320,- rækker ikke langt i det overordnede budget. de næste 2 dage skal f.eks. bruges på værkstedet på at gøre bilen klar til det og lave småreperationer så den kan holde til misbruget.

husk deadline nærmer sig smiley

Kommentér på:
2. kører søges til faxe lørdag!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce