{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger en katalysator til 206 gti
  • #2   29. jul 2010 Ja jeg har godt set dem man kan købe af ny er i et stykke.

    Men øv du ikke kan hjælpe. Peugeot skal fandme have næsten 10k for det, så er det så også monteret, men satme en hamper pris. Har haft ringet rundt til 9 autoophuggere i dag, og uden held indtil videre. Fik dog nummeret på en ophugger som måske lagde inde med en, så ham skal jeg lige prøve i morgen.


  • #4   30. jul 2010 Ja jeg skal ikke give 10k ved peugeot hvertfald smiley

    Lige nu har jeg kontakt til en gut der har hjulpet mig før. Han tror han har en kat fra en anden 2,0 motor til at ligge. Så hvis han har det så kan jeg få den for 500kr og så vil han gerne montere den for mig til billige penge plus han kan lige måle gasserne bagefter om problemet er løst. Så den vej satser jeg på, men ellers så bliver det noget i den dur som du skriver.


  • #6   30. jul 2010 Det kan næsten ikke betale sig at købe en original kat hvis den går til..

    Jeg valgte i stedet at købe en sportskat (400 cellers keramik) og en banan manifold, det løb op i samme beløb som hvis jeg skulle købe en ny original katalysator til min, og det var vel og mærket UDEN manifold osv..

    Og så er den nye banan + kat jo også rustfri, så endnu et plus..
    Kan KUN anbefales.

    Men husk, at det kan ikke findes som et komplet samlesæt, man skal til at tig svejse katten fast og forlænge lamda sonden for at undgå motorfejl.


  • #7   30. jul 2010 tak for rådene.

    Jeg har fået fat i en mekaniker som før har hjulpet mig. Han har en brugt kat til at ligge som jeg kan købe for en plov. Den passer så ikke i samlingen, men han vil så skære den gamle af og montere den han har til at ligge. Så håber det kommer til at virke smiley

    Med i det skal tages at jeg lige er blevet færdig med min uddannelse og kommer til at gå næsten 3 mdr uden nogen form for indtægt (su er forudbetalt og dagpenge bagudbetalt + 1 måneds karantæne). Så pænt sagt så er jeg flad lige nu, og søger derfor den billigste måde lige pt. smiley


Kommentér på:
Søger en katalysator til 206 gti

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce