{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

for højt co2 tal, hjælp ! {{forumTopicSubject}}

Hej gutter.

Jeg står og ska have min civic til syn, men co2 tallet er for højt. vi har skiftet til org. luftfilter og en anden bagpotte. rørene på udstødningen er 2,5" fra cat´en af.

den ligger på ca. 640 - 660 i co2 tal, ved skisme ikke rigtigt hvad jeg kan gøre for at få co2 tallet ned ???

vi har skiftet nogle vacumslanger i motorrummet og vi har kikket ind i cat´en og den ser umildbart fin ud og lambdasonden virker også, og udstødningen er tæt..?

nogen der kan hjælpe ??? hurtigt ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for højt co2 tal, hjælp !
  • #1   3. aug 2010 prøv en anden kat... og husk at motoren skal være helt gennemvarm når det blir målt .. den skal faktisk være så varm at du kan lugte katten..

jeg havde samme problem med min ivt'er.. jeg fik det aldrig ned det hvor det sku være så jeg måtte snyde til sidst og hælde karburator sprit i benzinen.. det sænker co2 tallet meget. så hvis alt andet fejler så hæld en masse karbusprit i .. så kan den da ihvertfald komme igennem syn..

• #2   3. aug 2010 ja okay, tak for tippet.
    jeg tror jeg kan låne en kat af en af mine kammerater, han har en civic 1,5´er.

jeg gav den ellers noget rens i indsugningen og i benzinen idag, og så fik den en go tur på motorvejen og blev kørt ud i 1,2 og 3 gear, det virkede også fint så længe den stod i tomgang, men når den så fik omdrejninger, så steg tallet igen...

• #3   3. aug 2010 hvis det ikke betyder noget for dig og den BARE skal igennem syn så er det jo bare at fylde noget sprit i .. det skader ikke din motor på nogen måde..

• #4   7. aug 2010 ja leg skiftede kat´en, og det hjalp smiley

• #5   6. sep 2010 Tak for info, det vil jeg huske til en anden gang. jeg har lige fået bilen synet i dag, uden anmærkninger smiley
    Jeg skiftede Kat´en, den var godt brugt smiley

Kommentér på:
for højt co2 tal, hjælp !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce