{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

3D test af biografer {{forumTopicSubject}}

Så netop at Ekstra Bladet netop har smidt en lille artikel ud, hvor de har sammenlignet en håndfuld 3D-biffer i DK :

http://ekstrabladet.dk/kup/testogtjek/madogfritid/article1382869.ece

Nu er jeg selv kæmpe 3D-skeptiker, da jeg syntes at selve 3D-effekten går udover kvaliteten i filmen, og iøvrigt distraherer lidt fra selve oplevelsen ved filmen. Sidder alt for tit og tænker over 3D når jeg ser filmen - nok bare en skade jeg har, da jeg ser for mange film smiley

NB. Egentligt fesent at lave en sammenligningstest, og så ikke se samme film alle steder. Alle som har set forskellige 3D-film ved, at kvaliteten varierer MEGET.

<b>PAPPI

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3D test af biografer
  • #1   10. aug 2010 mega uproffesionelt ikke at se den samme film...

• #3   10. aug 2010 fandme også dårlige de kun har taget 1 biograf i jylland... det virker lidt som om der lige har været 2 "jurnalister" fra eb der gerne vil have gratis biograftur

• #5   10. aug 2010 Tilstået, så vil jeg 100% mene og stå inde for at en film som netop Avatar blev en helt ekstraordinær oplevelse netop pga. 3D. Men det er på ingen måde færdigudviklet endnu, og da andre film bliver markedsført som 3D-film, selvom de ikke er filmet med den 'rigtige' teknologi. Alt udover Avatar er jeg blevet slemt skuffet over... så foretrækker til hver en tid at se dem i 2D, præcist som Lars H.

• #6   10. aug 2010 der er også forskel om en film er skudt i 3D (like avatar) eller er konventeret (like Clash of the titans, the last airbender etc.) når man konventerer en film til 3D bliver den meget mørk.. så hvis filen i forvejen er mørk bliver det en meget mudret film..

• #7   10. aug 2010 Sjovt Lars H, den eneste gang jeg også har set nogen form for 3D effekt var også i Alice In Wonderland traileren før Avatar. Ellers har jeg også kun siddet tilbage og hørt en film blandet med en masse wow'er fra de andre personer i salen, for set den har jeg godt nok ikke. Alt jeg har set var et meget sløret billede, og en alt for dyr biografbillet.

• #8   10. aug 2010 Hvorfor har de ikke testet Viborg, "dk's første 3-d biograf hvor 3-D film kun vises i original DOLBY DIGITAL"

Kommentér på:
3D test af biografer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce