{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til mapning af g4 gti med Gt28
  • #1   27. aug 2010 Tak for indlæget men jeg fik jo ingen svar på mit spørgesmål .

    jeg har snakket med entech (claus) om det ang. dysserne.så :
    370ml ved 3 bar benzin tryk = max. 296hk
    386ml ved 3 bar benzin tryk = max. 308hk

    Så mine 386ml dysser ved 4 bar levere 445mml som er nok til 350hk hvilken er over mit mål med max 300hk.evt ville en upgraderet benzinpumpe og et højere Benzin tryk kunne klare det.

    MEN kan i anbefale nogen til mapning af min boks?


  • #2   27. aug 2010 Kan anbefale http://www.jr-autoteknik.dk/ i slangerup ;o)

  • #3   30. aug 2010 - Paaskebrød et hvilested for deres pølse -
    Jeg har ingen erfaring på området men har læst at netop APR altid bruger 4 bars benzintryksregulator er fordi at ved 4 bar er spredningen fra dysen meget bedre og giver bedre forbrænding i kammeret. Skal ikke sige om det er forkert, men var blot hvad jeg læste smiley


  • #4   31. aug 2010 - Paaskebrød et hvilested for deres pølse -
    Det med S3/TT dyserne ved jeg ikke, men ved at APR gør det med standart dyser nemlig hvor jeg fik og vide forstøvningen/spredningen var bedre ved 4 bar.


  • #5   31. aug 2010 undskyld at jeg såørg men hvad er forskellen på en 60 og 71 hvis udstødningshuset er det samme. så er det da bare comp. huset er større og møllen. så burde den komme hurtigere.? eller er det mig der er forkert på den.

  • #6   31. aug 2010 Super nice med noget responce !!!
    Jeg gir ret ang. turbo tøven, den er lidt overkill men jeg fik den MEGA billig plus at det er en ATP Eliminator så den er plug `n play.

    Nå men min bilopsætning er :

    1.8T AGU
    Ny ATP/APR Eliminator Gt2871 (ikke monteret)
    APR TIP med silikone og rør til LLM
    3" olie fri paddehat filter (blir skiftet ud til en skum Raid)
    1.8 20v knaster (ikke monteret)
    Standart tændrør (skal opgraderes , muligvis Denzo Platin eller Iridium.)
    Standart LMM hus (har en 2.75" men vil ha en 3" )
    Standart manifold (blir muligvis opgraderet)
    Standart benzin pumpe (der kommer en ekstra serielt monteret, eller måske en valbro 255 ned i tanken i stedet serial montering.)
    Standart dysser men er på udkig efter Volvo R EV1 "green Gigants" IKKE green tops , da deres spray mønster er ikke optimal til 20v toppe.(jeg kan godt uddyppe emnet)
    Standart dysse bro og Benz tryk reg.
    FMIC kit fra Nordic
    3" forrør fra Nordic
    Minus kat dog skal der en 200 eller 400 cells på
    Resten er 2.5" med Daugbjerg mellen og "Simmons" bagpotte
    VUS ventil købt men ikke monteret
    N75 ventil (kan ikke huske om det er en j,k eller h , men den fra RS2)
    3" tryk silikone slange til gasspjældet
    Upgrade suge slange til K03 turbo fra Nordic
    Styr boksen er mappet nu til org turbo hos RH og jeg kører med 1.3-1.4bar i overboost hvor derefter trykket falder s`følg ned til 1.0-1.1 bar.

    Er der noget jeg mangler eller skal have rettet??


  • #7   31. aug 2010 Obs :
    Indmaden i motoren er standart ,kørt 145000km , den har fået en stor service med bla RSV-tech motor kur .ny vand pumpe og tandrem.


  • #8   31. aug 2010 jeg overvejer også købet af Eboost2.

Kommentér på:
Hjælp til mapning af g4 gti med Gt28

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce