{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket batteri. og bly tilsætning?
  • #1   9. sep 2010 Hej. Ja du bør bruge blyadditiv i benzinen hvis du kan. Nu er det jo ikke sådan at motoren eksploderer hvis du ikke kører med additiv, den vil over nogle år begynde at æde lidt olie, ikke noget alvorligt.

    Vedrørende batteri skal det bare være et lille 40 amp batteri, så den er billig at købe batterier til smiley


  • #2   9. sep 2010 lige præcis (: Min fiat 127 havde kørt 4 år på blyfri uden bøvl, og den æder ikke olie. Men kør med det for at kræse lidt for den, det er en dejlig sag (:

  • #3   9. sep 2010 Det med blyfri kommer også an på om ventilsæderne er skiftet. I min var de skiftet, så jeg behøver ikke at bøvle med det.
    prøv og hør hos en cylinder service hvad det ville koste og få det lavet. kan jo være det er det billigste i det lange løb.


  • Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #4   14. sep 2010 så var jeg nede ved T-Hansen for at få et batteri. men manden spurte mig så hvor mange start ampere skulle den havde. hvad mener han med "start ampere"?

  • #5   14. sep 2010 Der er ikke noget der hedder startampere. Du skal bruge et batteri på 45 eller 50 ampere, spørg dem om de vil sælge dig et eller om du skal køre ud i mekonomen istedet de der thansen teenagere kan være noget så gammelkloge!

  • Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #6   15. sep 2010 ja du kan godt havde ret i det med Thansens ekspedienter

Kommentér på:
hvilket batteri. og bly tilsætning?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce