{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biler søges til ent. kørsel
  • #1   11. sep 2010 Rene : Er du nu blevet firmaets mand??

  • #2   11. sep 2010 Thomas
    Ja, jeg hjælper dem... så jeg slipper for at køre så mange læs smiley


  • #3   11. sep 2010 Rene : Ja det kan jeg godt se.. Hehe..

    Men fedt du gør noget for det. Mange andre er jo være ligeglade...

    Og for at et firme kører godt rundt, må man jo ligge en indsats i det..

    Har Jonas, eller hvad han hedder, hilst dig fra mig??

    Lærlingen nede i Tulstrup sten og grus..


  • #4   11. sep 2010 Ja han har givet mig din hílsen.. faktisk kom jeg lige 10 min efter du havde været der.. og jeg har ikke været der i over 3 uger... så hvad er chancen lige for det:)

  • #5   11. sep 2010 Rene : Ja den er så meget lille.. Det var da lidt underligt...

    Kunne ellers ha været hyggeligt at hilse på dig..


  • #6   11. sep 2010 Nå men skal ikke ødelægge din tråd. Vi kan snakke om det her en anden gang.

  • #7   11. sep 2010 var det ikke dig der kom kørende imellem Frederiksund og slangerup i går ved 12.20 tiden.. lige for rundkørslen... syntes jeg kunne kende din bil på slingerlygterne da jeg kigget efter den... jeg stod på siden af min bil og rodet med noget inde i skabet!

  • #8   11. sep 2010 Er det rene man skal ha fat i?

  • #9   12. sep 2010 Martin:

    Jeg ved ikke hvem du skal have fat i af dem men du kan bare ringe der op, så finder de nok ud af hvem der skal snakkes med..


  • #10   12. sep 2010 Haha hvis i undlod af byde alt kørslen ned til dumpingpriser så kunne det squ være i kunne få folk til at køre for jer, men indtil der så held og lykke med at finde idioter til at køre for jer. Håber der ryger en kunde eller to når man ikke kan leverer den varer man udbyder.
    Bare lidt galla fra en person som er ved at være godt træt af dumpingfirmaerne.
    Men det kunne være sjovt hvis du ville skrive derinde hvad det giver i timen at køre for jer.


  • #11   12. sep 2010 Hans...

    Hvis de betaler det vognmanden forlanger for at køre for dem kan du da være sprøjtende ligeglad med hvor meget de byder kørslen ned...Tror du MT Højgård og NCC er en skid bedre indenfor deres felt..?


  • #12   12. sep 2010 Michael K jeg er ikke kun ratholder, men derfor synes jeg bare det kunne være sjovt hvis han skrev hvad det gav for en trækker / trailer og så kan man jo bedømme derudfra, om det er derfor de er nød til at søge lastbiler over bilgalleri.
    Alt det kørsel som er underbetalt dukker som regel gerne op herinde da firmaer som betaler det de bør for at det kan lade sig gøre at køre det på ordenlig vilkår, ikke behøver lede med lys og lygte for at finde en transportør


  • #13   12. sep 2010 Hans....

    Det er muligt du ikke er ratholder, men din nedladende tone gør åbenbart alle os andre til sådan nogen....Kan jeg jo kun smile af, men nok om det...

    De søger på deres hjemmeside, og at de udvider det til herinde skyldes en chauffør i firmaet der vil videregive budskabet...Som jeg ser det er det på lige fod med de jobannoncer der dukker op herinde fra tis til anden, og det gør det da ikke automatisk til firmaer der ikke kan finde chauffører på anden vis....

    Du kunne jo prøve og kontakte dem for at høre hvilken pris de vil give, og hvilke forhold der køres under, og er det helt hen i skoven skal du nok skrive det her, men er det godt holder du det vel for dig selv...Eller hvad...? smiley


  • #14   12. sep 2010 Hvis chaufføren er satsig som mål at fiske nye biler, så bør han jo også skrive hvad de tilbyder ik, hvem gider som chauffør køre noget som ikke giver overskud til vognmanden, så ved man jo bare det er på lånt tid inden han også må lukke.

  • #15   12. sep 2010 Hans...

    Det er jo langtfra sikkert chaufføren ved hvad de betaler de fremmede vognmænd....


  • #16   12. sep 2010 Man kan ikke sammenligne Sct med Ncc.
    overhoved ikke Michael K.


  • #17   12. sep 2010 Andreas....

    Læs hvad jeg skriver..... Man kan da sammenligne firmaernes måde at byde ind på ordrerne på uanset hvilke paraleller man vælger...


  • #18   12. sep 2010 Det må han da gøre siden han fremhæver det herinde, tror ikke firmaet er herinde til at svarer på det

  • #19   12. sep 2010 Hans...

    Øhm....Hvor er det lige han fremhæver noget om priser..? Jeg kan ikke se det nogen steder, men måske læser jeg bare dårligt....Han skriver netop interesserede skal kontakte firmaet, hvilket indikerer han blot videreformidler et budskab der står på firmaets hjemmeside....Men ring dog til dem hvis du er interesseret eller bare nysgerrig, og post gerne svaret her....


  • #20   12. sep 2010 Hans B

    Jeg som chauffør SCT-transport. har IKKE, og jeg gentager IKKE fået besked på at gå hjem og lave et indlæg på bilgalleri med at vi søger biler...

    Jeg har gjort det fordi, jeg har interesse for det firma jeg nu engang er ansat i!!

    Ang. prisen
    Jeg ved ikke hvad de betaler,

    Hans
    Det lyder som om du har taget indægget meget personligt.. og det var ikke meningen!!


  • #21   13. sep 2010 Hvordan kan du skrive dumpingspriser hvis du ikke kender prisen????
    er du ikke lidt mystisk


  • #22   13. sep 2010 Ja nogen folk snakker for at holde sig vågen:)

  • #23   13. sep 2010 ....Nå Hans B.......Hvad var prisen så...???? Eller var det for godt til du vil ud med det...??? smiley

  • #24   19. sep 2010 Yups Michael K vi køre for dem nu så regner med vi lukker firmaet engang i næste måned og så kan man jo altid starte op i konens navn igen. Det er jo sådan den skal skæres i denne branche, Nej spøg til side, ved bare firmaet underbyder firmaer som DSV, HCS og andre firmaer som ikke betaler andet end 400 - 425 kr i timen for en trækker / kipper, derfor kunne det bare være spændende at se hvad de vil give.
    Personligt er jeg bare træt af at den her branche bliver ved med at underbyde hinanden for det går ud over alle, firmaerne tjener ikke det som er nødvendigt så begynder de at lave lokumsaftaler med sine chauffører så de ikke for hvad de skal have. Ens for alle de store firmaer er dog at de som regel betaler sine egne ansatte den overenskomstmæssige løn, og derved er der ikke råd til at betale de vognmænd de for til at hjælpe sig med de opgaver de byder ind på.


  • #25   19. sep 2010 Hans....

    Øhm....Sådan har det altså været lige siden den første lastbil rullede ud af fabrikken....Eller faktisk før, men dengang foregik det bare med stude....Hahaha....

    Hvem er det egentlig der er de dumme og de smarte her....??? De smarte er dem der får deres varer kørt så billigt som muligt, og de dumme er dem der kører dem for en pris der ikke kan holde liv i deres forretning....

    Det er jo lidt sjovt at drage paraleller til andre virksomheder, og dig selv som person....Hvis der ligger to supermarkeder ved siden af hinanden hvor handler du så...??? Satme ikke der hvor varerne er dyrest ihvertfald, er vi enige så langt...?!

    Jeg går ud fra du ikke har undersøgt hvad de giver i timen, men det kunne jo rent faktisk være de betalte som minimum det samme som DSV...Måske enda lidt mere, og så længe du ikke har undersøgt de ting syntes jeg det er smagløst af dig at beskylde firmaet for at betale en ussel timepris til deres underleverandører....


  • #26   19. sep 2010 At hcsvin ikke vil betale er jo ingen nyhed,men både svin og de sultne vognmænd,de skal nu nok få det godt betalt,de vil bare ikke betale deres vognmænd,prøv at kigge deres overskud,det kommer fra at de får en flok dumme vognmænd til at underbyde hinanden,du kan jo bare tage en beslutning om din pris,vil de ikke betale,jamen så må en anden jo køre,du kan roligt regne med at der ikke er nogen som kan køre billigere end dig ret længe,derfor lukker vognmandsforretningerne på stribe lige pt
    At de underbyder dsv,hcs,det kan jeg ikke engang tage alvorligt,dsv,hcs betaler ikke dig godt om de så har 15000000 kr i timen,men det kunne jo være at scs ville betale en anstændig timeløn,lad dog være at sammenligne dem med de uærlige


  • #27   19. sep 2010 Brian....

    At du kalder firmaer uærlige bare fordi de forstår og tjene penge er da brødnid af værste skuffe...Jamen de gør det på bekostning af deres vognmænd siger du så nok....Øh, og hva så...Hvem er det så der er klog og hvem er det der er dum...???


  • #28   19. sep 2010 Nu kan vi da bare tage hcs,de prøver bevist at snyde vognmænd ved at binde dem på uopsigelige kørselskontrakter,derefter sulter de så vognmanden ihjel,vil man væk,ja,så holder de da bare tilgodehavende og siger du kan gå til advokat,nåja,hvis du da ikke er gået på røven på vejen til advokaten,ja,jeg har kørt der,jeg lukker butikken inden jeg er tvunget til at køre for dem igen

    dsv miljø aka triton
    Ja,der har jeg da kørt og jeg har været meget glad for det,lige indtil de fik en direktør som mente vognmænd bare var noget som man plukkede
    vi lavede mellem 7 og 10000 om dagen med tipbiler før han kom,nu er de under 4000 og har lige præsenteret deres støste overskud nogensinde

    klog-dum-hvem narrer hvem,tjaaaaaa,der bliver færre og færre vognmænd og det glæder mig,for hvis ikke der er et levebrød ud af det,hvorfor da så døje med det,jeg stillede alle tipbilerne hjem,de er blevet solgt efterhånden og byttet med andet,jeg skal IKKE deltage i de latterligheder med at vognmanden bare går ned i pris
    Det er jo egenligt ikke mit problem at speditørerne har noget de skal have flyttet,vil de ikke betale prisen,så må de jo selv starte personbilen


  • #29   19. sep 2010 Brian...

    Jamen hvis en vognmand er så forhippet på at komme ud at køre han gladeligt skriver under på alting med bind for øjnene så ligger han da som han har redt...

    Det du fortæller mig med DSV er at da den gamle direktør tjente i gode penge ved at køre smask ulovligt, men da den nye direktør kom var det slut...Den direktør er ansat til at give det største afkast til aktionærerne som muligt...Kan han ikke det bliver han fyret for så passer han ikke sit arbejde...At han er dygtig og kan få folk til at køre for mindre er da ikke at snyde folk...Tværtimod, det er tegn på godt købmandsskab...De der så kører for et beløb der ikke kan forrente bilerne, ja det er tegn på dårligt købmandsskab...
    Jeg forstår godt du sælger ud hvis ikke du kan få forretningen til at løbe rundt, men så længe der er masser af andre der kan hjælper det nok ikke det store....


  • #30   20. sep 2010 Hvor skriver jeg at vi har kørt ulovligt??????
    Jeg har så ikke solgt ud,tværtimod

    Et godt sammenarbejde bygges på at begge parter kan tjene penge,at du mener man er dygtig fordi man presse nogen til at køre under kostpris,det må jo stå for din regning

    Jeg mener at speditørerne får det de betaler for,de steder hvor man kan tjene lidt penge,sjovt nok,så mangler de aldrig biler,men f.eks ved hcs,der kan du jo begynde imorgen,gerne med 10 biler eller da flere hvis du har,er det ikke bare liiiiidt mystisk

    Godt købmandskab er ikke at snyde hinanden,men tværtimod drejer det sig om at holde kunderne i butikken


  • #31   20. sep 2010 Brian...

    Det skriver du skam ikke nogen steder, men jeg er stærkt overbevist om i kørte på tonspenge.. smiley Gjorde i ikke det undskylder jeg min påstand...

    Du skriver du solgte ud af dine tipbiler...Ja måske kan det misforståes men det var det jeg mente...

    Jeg mener bestemt ikke at man er dygtig hvis man kører under kostpris...Tværtimod...Men det lykkes jo ret mange at lave en forretning på de satser der betales hos de pågældende firmaer...Jeg har da kendskab til firmaer der kører tip ved DSV der ekspanderer kraftigt, og bestemt ikke med billige biler....Om de er her om tre år skal jeg lade være usagt, men mine gisninger er lige så gode som dine....

    Der er flere store firmaer der søger biler, og Frode Laursen er et godt eksempel...Jeg ved de betaler en del mere end feks container trucking, så din påstand med at det kun er dem der "snyder" der mangler biler holder altså ikke helt....

    Du har fuldstændig ret i at godt købmandsskab er at holde kunder i butikken, men der står jo hele tiden nye på spring så det er vel et problem der er ikke eksisterende...?!

    Husk der skal to til et samarbejde, og har begge parter accepteret aftalen er der jo ingen der bliver snydt....Tværtimod....


  • #32   22. aug 2012 Det er sjovt at høre, at alle dem som ikke vil køre tipkørsel for dsv og sct, m som faktisk er de to største på området, men man må da bare håbe for dem, at de ikk vælger at køre for sådan en som Thomas Juul, som virkelig dumper priserne. Kan jo fortælle så meget at ham vandt arbejdet på Nykøbing F omfartsvej, og der var han meget langt nede i pris, så det er sådan et sted man siger held og lykke. Og håber virkelig at de får deres penge.


    Og til info, laver man fornuftige penge hos DSV.


Kommentér på:
Biler søges til ent. kørsel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce