{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OT..
  • #1   14. sep 2010 Ja det kommer ikke bag på mig, har godt hørt om episoden fra Skagen, det emd at vi skal ned i løn, har jeg sagt i mange år, dog er det mest håndværkere og naturligvis vores folkevalgte der skal ned i løn da de har den højeste løn.... Det hænger jo ikke sammen at en tømrer kan få 200 kr./timen mens Olga og Gerda som kassedamer i Dagli'Brugsen sidder til 90-100 kr./timen... Ikke dermed sagt at de skal have samme løn, for løn og uddannelse osv. skal naturligvis følges ad, men der er grænser for galskaben...

  • #2   14. sep 2010 Nobody

    Jeg er som sådan enig i, at lønnen skal ned hvis vi skal bevare konkurrenceevnen her i landet, men det kan ikke stå alene - Det skal følges med en omfattende skattereform, så skattetrykket faldr, gør det ikke det, så kan vi jo ikke overleve med en lavere løn.

    Uanset, så flytter stort set alle de arbejdspladser hvor det er praktisk muligt ud af landet alternativt bliver de fyldt op af billig arbejdskraft fra øst. Sker det ikke, så vil virksomhederne ikke kunne overleve på sigt og så mister vi uanset vores arbejde.

    Det er et valg mellem pest eller kolera!


  • #3   14. sep 2010 Ja, men det skulle være gjort inden husejerne blev for grådige og priserne på huse gik gennem skyerne....

  • #4   14. sep 2010 fy for satan!

  • #5   14. sep 2010 Hvordan fanden kan man nogensinde banke fornuft ind i deres hjernedøde spasser hoveder ? de fatter ikk en brik, polakkerne skal op i løn, eller også skal vi ned, længere er den ikk.. nååårh jo, christiansborg bøsserne skulle ud, og danmark skulle lukkes i en månedstid, og så skulle de homoer få lov til at sidde uden læn, og se hvor sjovt de har det ! kæft jeg hader det her åndsvage lorteland og alle deres forpulede politikere !! AAAAARRH!!!

  • #6   14. sep 2010 Fuck, det er sku usselt gjort... hva sker der..

  • #8   14. sep 2010 Rene N

    Det er da noget vrøvl, de øvrige priser behøver da ikke sænkes, en omlægning af skatte og afgiftssystemet kan gøre det alene. Hvis du kunne ha' det samme i hånden udbetalt som du har nu selvom bruttolønnen var f.eks. 3-5.000 lavere, så ville det da være lige meget og det samme med huspriserne.

    Det er skattetrykket der driver det høje danske lønniveau!


  • #10   15. sep 2010 Hvem skal så betale hospitalerne osv??

  • #11   15. sep 2010 Hvis de nu tog nogle af alle de penge de lige har lave vejarbejde for på stykker der eller ikke fejlede noget, så var der vidst rigeligt med penge til hospitaler...

  • #12   15. sep 2010 Nobody

    At man sænker skatten på arbejde, behøver ikke betyde, at der kommer færre penge totalt i kassen. En sådan reform vil jo gøre andre ting dyrere, det kunne være ting der ikke er livsnødvendige.

    Der udover, så er der flere der mener, at hvis vi alle betalte 40% i ren bruttoskat, så ville det totale skatteprovenue stige. Som systemet er i dag, så kan man spekulere sin skat ned, det ville men ikke kunne hvis det blev ren bruttoskat og ikke alle de fradrag og undtagelser.


  • #13   16. sep 2010 Morten S> De ter rigtigt nok, men de må gerne lige vente med at rette på skattereglerne til jeg har fået arbejde for ellers vil jeg falde u almindeligt meget i indkomst og så kan jeg lige så godt stjæle en papkasse og bo i... ;o)

  • #14   16. sep 2010 Nobody

    Det skal være en STOR papkasse så. ;-))


  • #15   16. sep 2010 Klart du kan være smart og rap i replikken, når du sidder ~200 km væk... hehe... ;o) Men ja... den skal sgu nok være lidt stor.. hehe...

  • #16   19. sep 2010 Ha ha.... prøv at forestil jer hvis dronningen beslutter sig for at vi skal spare på chr.borg... Så kan vi få polakker til at styre landet til 15000 incl alt, om måneden. i stedet for alle de penge de får nu... Og det værste af det hele er at de kan nok styre landet stort set lige så godt....

  • #17   19. sep 2010 Morten L K

    Sjov, men meget meget skræmmende tanke. Bortset fra, at det burde kunne give os en massiv skattelettelse.

    Og så kan du altså godt hilse når jeg møder dig!!!


  • #18   19. sep 2010 Ja, lige præcis... smiley

    Jamen jeg er holdt op med at hilse på samtlige hvide kassevogne jeg møder smiley Var det så dig jeg mødte på motorvejen mellem silkeborg og Årslev??


  • #19   19. sep 2010 Ja, jeg mødte dig lige ved Låsby for nogen dage siden. Har mødt dig en del gange efterhånden, men du ser ud til at ha' travlt med telefonen. LooooL

  • #20   19. sep 2010 Nå nå... Det er jo ikke nemt at skelne alle fra hinanden. Men jeg tror også lige jeg nåede at hilse på dig. Men nu ved jeg da at det er en sprint kurer jeg skal kigge efter ;D
    Ja, nogle gange er de lige rigeligt rødglødende...


  • #21   19. sep 2010 Ja, det er nemlig sådan en. Indtil videre kan den kendes på 3 hvide markeringslamper mellem forlygterne på sådan en rustfri bøjle og så er der 2 hvide toplys i forenden og 2 røde i bagenden. Men jeg tror måske der indenfor ikke alt for lang tid er en mere hvor det er på.

    Ham der havde den her fra ny har fået en ny han er ved at skrue gejl på. Så de kommer nok til at lige hinanden temmelig meget. Lige nu overvejer jeg om jeg skal smide en solskærm på - Det har ham den anden nemlig. LooooL


  • #22   19. sep 2010 Ja gør det da endelig sværere at genkende den på vejen... smiley

Kommentér på:
OT..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce