{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.274 visninger | Oprettet:

Forstærket kobling {{forumTopicSubject}}

Hej min kobling er færdig, jeg har undersænket svinghjul på, og m47 gearkasse, men har en m46 og ligge så den skal på istedet kan det lade sig gøre med undersænket svinghjul overhovedet?

Er der nogen af jer der ved om jeg kan få en forstærket kobling til undersænket svinghjul?

Eller skal man hen og sætte et fladt svinghjul på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærket kobling
  • #1   20. sep 2010 Hvorfor vil du skifte gearkasse? En M47 kan da sagtens køre sammen med et fladt svinghjul.
    Du burde uden problemer kunne skifte til et fladt svinghjul, da du ikke har nogen føler, som kræver impulser fra svinghjulet. Det er jo der den begrænsende faktor plejer at være ved skift af svinghjul.
    Skifter du til et fladt svinghjul burde en LUK kobling til B21ET sagtens kunne klare sagerne, da den plejer at være rigtig god.


  • #2   24. sep 2010 Skifter gearkasse da min m47 gearkasse er st¨ået af så vil jeg hellere have en m46 i.

    Men ville jo helst bare have en trykplade til undersænket svinghjul, for så skal jeg jo ikke ud og finde et fladt svinghjul


  • #3   24. sep 2010 Skifter gearkasse da min m47 gearkasse er st¨ået af så vil jeg hellere have en m46 i.

    Men ville jo helst bare have en trykplade til undersænket svinghjul, for så skal jeg jo ikke ud og finde et fladt svinghjul


Kommentér på:
Forstærket kobling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce