{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Temp. måler
  • #1   28. sep 2010 Så kan det jo evt. være instrumentet.
    Prøv evt. at sætte ledningen på stel (mener jeg det er) og se om dne gir fuldt udslag i kabinen.
    Prøv så helt oppe ved uret og gør det samme hvis muligt og så kan du eliminere uret eller ledningen-


  • #2   30. sep 2010 Aller første skridt, er at tjekke at den lille møtrik der sidder bag på uret (pil insturmenthuset ud) - De går løs nogen gange, og så ryger stelforbindelsen.

  • #3   30. sep 2010 altså jeg har set at den kan bevæge sig lidt når jeg starter bilen, men den bliver dog bare helt nede og bevæger sig slet ikk op hvor dan ska. Et andet spørgsmål er hvor sider min føler henne ud i mototrummet, nu har vi været et par stykker til at kigge efter den er bare ikk sikker på at vi har fundet den

  • #4   30. sep 2010 Er det på din e30er?
    Og er der M50 motor i ku det tyde på de har glemt at få en m20 temperetur føler i topstykket da den ellers laver præcis det nummer du beskriver.
    Men er det bare en alm 320/325 så sidder den aller forrest (og vidst allerøverst med et brunt (vidstnok( stik der hvor der går en masse slanger fra køleren på motoren.


  • #5   1. okt 2010 Det desværre ikk så kendt i de bmmw motore men det er bare en lille killing af en 318i jeg har i den:) Men vil meget gerne ha hjælp til at få styr på mit problem omkring temp. måleren inde i bilen og hvad der kan være årsag til at den står i kold.

  • #6   3. okt 2010 Jesper:
    Heller ik ret meget BMW over en 4benet smiley hehe
    Ej jeg må godtnok melde pas på 318eren, den kender jeg ikke rigtig noget til smiley


  • #7   3. okt 2010 :-=Cawdy=-: aka Karsten N "KN Customs" .

    Hehe nej ved godt at der høre 6ben til en BMW, men det var den eneste jeg kunne finde der var iorden da jeg købte den for snart to år siden:) Og ville da også rigtig gerne ha lyden fra de 6 ben af det ska ikk være nogen hemlighed hehe


Kommentér på:
Temp. måler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce