{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.723 visninger | Oprettet:

Diverse pærer og lygter til bla. Volvo {{forumTopicSubject}}

Jeg har gået mine gemmer igennem, og er faldet over en del H7 pærer i 24v, samt 5 watt pærer... Mener jeg har 2 kasser med 10 i hver af H7'erne og 3 eller 4 kasser med 10 æsker af 10 stk. i hver. Desuden har jeg 2 stk sidemarkeringslygter til Volvo FH/FM serie dem til indbygning på en DK-opbygning tror jeg det er, dem med plastik afdækning af tank etc... Derudover har jeg også 2 stk. blitzblink, liggende af den type til montering i fronten (panel montering), IKKE dem der ligner rotorblink...

Har desuden også et sæt hjulkapsler, til smalle forhjul og alm trækhjul, den ene forhjulkapsel har en lille bule, men kan nemt rettes ud vil jeg mene, billeder kommer senere...

Falder jeg over mere så råber jeg lige op...

Giv lyd fra jer hvis i er interesseret... Enten her eller i PB, kom med bud og lad være med at spørge om en pris, for jeg ved dårligt hvad jeg skal tage, men ved at en 5 watt pære kostede 10 kr på Statoil, E45 mellem Kolding og Padby for nogle år siden, men det er naturligvis ikke prisen...

Pærerne sælges i hele kasser, ellers kommer jeg aldrig af med dem... :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diverse pærer og lygter til bla. Volvo
Kommentér på:
Diverse pærer og lygter til bla. Volvo

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce