{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

læder kabine {{forumTopicSubject}}

hej alle jer dejlige octavia folk, jeg står i den position at jeg selv snart bliver ejer af en octavia fra 99. og jeg vil gerne høre jer om mulighederne inden for en læder kabine til en overkommelig pris, evt. brugt. hvad er der at vælge imellem evt. rs kabine, og kan alle årgange kabiner monteres i min ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  læder kabine
  • #1   20. okt 2010 Din bil passe kabine med alle Octavia modeller frem til 2004
    dvs både med og uden face lift.

Der er jævligt rs kabiner tilsalg her på BG men eller er det ikke så svært at finde en læderkabine på f.ex ebay

Hvis det "kun" er sæderne du vil have skiftet ud og ikke dørbeklædningerne, så kan du også kruge kabiner fra Audi A3, Seat Leon, og Golf 4/Bora

• #2   23. okt 2010 hmm ja okay, det insnævre mit søge felt en del smiley tusind tak for hjælpen. men nu jeg har dig, hva skal sådan en kabine så ca. koste, altser den behøver ikke a være ny, men den skal være i ordentligstand, hva skal prisen så lyde på, en fornuftig pris, snakker man 5-6000 eller 10-12000?

• #3   13. nov 2010 mellem 5 og 10K alt efter stand og tilbehør

Kommentér på:
læder kabine

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce