{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger arbejde.
  • #1   29. okt 2010 Velkommen i klubben...

• #2   29. okt 2010 haha ja det er sku nederen bare at rende rundt der hjemme og pille røv når man gerne vil ud og køre noget lkw.

• #4   29. okt 2010 hvis du gerne vil kører på lokumsaftale, skulle der værer mega stor chance hos Orla Christensen og Sønner i Karlslunde. jeg har selv lige kørt for dem, men har kørt i for mange år til, ikke at få løn efter overenskomsten. de giver 2 kroner pr km inclusiv diæter,de har nummer 31751000, jeg bor på midtfyn, og havde bil med hjem. det er kørsel på Norge og Sverige. held og lykke

• #6   29. okt 2010 nej nej, det er orla og drengene selv der ejer det. de har lige fået 12 nye MAN TGX 26.440 trækkere for 14 dage siden. men der er mange tyskere, svenskere og polakkere i firmaet pt.

• #8   29. okt 2010 Stil dig op i køen... og jeg er foran dig... ;op Men træls er det...

• #9   29. okt 2010 det er rigtigt, men de har absolut intet at gøre meddem mere, jeg spurgte Orla selv, da jeg startede hos ham. det er kun orla og sønnerne selv nu, og de er 100 % selvstændige. de kører en del for HCS Glostrup, det var dem jeg trak for. Så hvad der ellers er om rygter om det skulle være kp der havde noget med dem at gøre, er så bare historier.

• #11   29. okt 2010 ja men det kører åbenbart kanon hos dem, og det er kun godt, i disse tider. jeg er blevet tilbudt job hos termo transit, men sagde pænt nej tak, det er samme løn som ved orla, bare i bil på litauske plader, og det kommer aldrig til at holde i min indkørsel. vi bliver nødt til at sige stop over for de lønninger der efterhånden bliver tilbudt. hvis i står hos bageren og skal give 20 kr for et brød, siger bageren jo heller ikke ja til du kun vil give 12 kr feks.. det er bare min mening, og jeg ved også godt, at jeg ikke får meget opbakning

• #12   29. okt 2010 ja men det kører åbenbart kanon hos dem, og det er kun godt, i disse tider. jeg er blevet tilbudt job hos termo transit, men sagde pænt nej tak, det er samme løn som ved orla, bare i bil på litauske plader, og det kommer aldrig til at holde i min indkørsel. vi bliver nødt til at sige stop over for de lønninger der efterhånden bliver tilbudt. hvis i står hos bageren og skal give 20 kr for et brød, siger bageren jo heller ikke ja til du kun vil give 12 kr feks.. det er bare min mening, og jeg ved også godt, at jeg ikke får meget opbakning

• #14   29. okt 2010 jeg er på face book, men har ikke lige de største talenter med at melde mig ind i sådan noget. det lyder nok dumt, men HVORDAN GØR MAN,

• #16   30. okt 2010 står også og skal finde noget til marts-april næste år, skal nok blive interessant

• #17   30. okt 2010 Anders S...

jeg ved andresen mangler en til kørdsel her hjemme fredag lørdag søndag mandag.. jeg har selv fået sådan et job ved dem og han sagde de manglede 2 mere

• #18   30. okt 2010 det er sgu nitte at gå ledig. jeg nåede heldigvis kun at gå ledig i 2 dage smiley

• #19   30. okt 2010 Kasper : Var du ikke ved Frode Laursen?

• #20   30. okt 2010 KP ejer firmaet "Orla Christensen", men Orla Christensen startede op efter et års tid med firmaet Orla Christensen og Sønner, hvilket der blev en del ballade over i KP-lejren, men det gik vist i sig selv igen...

• #21   30. okt 2010 Det var vel noget med at Orla og sønnerne startede op igen da hans konkurrence-klausul udløb og han kunne starte igen med de samme kunder osv.

• #22   30. okt 2010 Mener faktisk han startede op INDEN klausulen udløb, det hørte jeg ihvertfald hos min daværende vognmand, som også blev opkøbt af KP gruppen, og så var det firma også ødelagt...

• #23   30. okt 2010 Det var selvfølgelig godt nok kun 8 mdr efter det gamle Orla Christensen var solgt til at firmaet "Orla & Sønner" blev stiftet... Men så må det jo være Ronny og Nikolaj eller hvad det nu er sønnerne hedder, der startede op... på papiret smiley

• #24   30. okt 2010 De ter det rygterne sagde, Finn Pedersen som havde Vestegnens Transportservice (det var min gamle vognmand) han startede op tidligere endnu, eller det vil sige hans søn Kenneth startede op, men med pengene fra salget af VTS...

• #25   30. okt 2010 Eksisterer Kenneth/Finns nye VTS så endnu? Og hvad hedder det firma?

• #26   31. okt 2010 Det gør det ja, det hedder EUT, Kenneth købte et svensk firma med nogle-og-20 biler, men den svenske del er lukket, det gik pludseligt stærkt ned ad bakke lige pludseligt, men de danske afdelinger der ligger i henholdsvis Viby Sj. og Horsens skulle leve i "bedste" velgående... De har hovedsagligt hvide biler, men råder bla. over en grim lille/pink R500 som køres af et fruentimmer der kalder sig for "Miss Pinky" så vidt jeg husker, det er ikke så længe siden der var en artikel i Lastbilmagasinet tror jeg det var om EUT...

• #27   31. okt 2010 De kører ogeå en masse reklamer? Med de der "Forbruger Kontakt"-trailere... Og så har de været gået konkurs en gang dengang det hed Euro Shuttle eller sådan noget ikke?

• #28   1. nov 2010 De kører meget for "Forbrugerkontakt" ja, konkursen er efter hvad JEG ved sket FØR Kenneth købte butikken, men er ikke sikker, det er ikke noget jeg har noget om som sådan... I den tid Kenneth har haft det har det så vidt jeg ved kun heddet EUT, men kan tage fejl...

• #29   14. nov 2010 jo jeg var ved frode laursen smiley
    nu kører jeg for nygreen transport smiley

Kommentér på:
søger arbejde.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce