{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skod, fucking, lortedag.....:-(((((
  • #2   29. okt 2010 Mie... det er samme str som da det blev lavet.

lars.. desværre ikke... den blev synet i sep.

• #4   29. okt 2010 jamen du ved hvem der betaler ruden hvis du kan give kolding kumune skylden.

Eller var der bare en der kørte for tæt på en skraldebil ?

• #5   29. okt 2010 først og fremmest... som skrevet står i albumet.... jeg ved ikke med sikkerhed om det var en "sten"....

som der står i en kommentar, forekommer det underligt at tro at " en sten" skulle kunne springe op i 2M´s højde når vi kun kørte ca 30km/t.

Derfor tror jeg også selv, mere og mere på, at det må være noget som er hoppet af skraldebilen...

hvem der skal betale og hvad der sker.... det ved jeg ikke endnu....

Jeg ringede til vognmanden, mens jeg stadig kørte bag skraldebilen... jeg prøvede at dytte og blinke af ham, men fik ingen reaktion....

og så gav jeg tid, sted og nummerplade oplysninger til vognmanden, så han kunne gå videre med sagen.....

hvad der kommer til at ske... og hvem der skal betale.... det ved jeg ikke endnu.

• #6   29. okt 2010 Det var da utroligt...

• #7   29. okt 2010 Så er du ikke ene om en lortedag, startede med at finde ud af min elskede kollegaer glemte at få lavet traileren jeg skulle have med hjem.
    Det resulterede så i at der manglede et håndsving til støttebenene, ergo skrue ben op med skruetrækker for så at finde ud af at den takker over på venstre ben så den hang 5 cm over jorden. Derudover så kunne de ikke finde ud af at lukke siden på den trailer, ergo, drivvåd bund (Mine kollegaer har åbenbart nogle skjulte håbløse talenter)
    Senere så finder man så ud af at hele navet på venstre baghjul på traileren er ved at stå af, så kunne jeg lige starte med at binde akslen op, der er jo simpelthen også så meget plads under en megatrailer....
    Ved ikke om jeg har været mekaniker i dag end chauffør eller hvad jeg har.....

• #8   29. okt 2010 hold da kæft sikker på at det ikk er en brosten du har fået op på ruden

• #9   29. okt 2010 Hyldahl: Du kan være sikker på det ikke var en brosten for så havde han haft den inde i kabinen, de vejer alligevel 15-20 kg.. Tror mere du tænker på en chaussé sten, det der i medierne går som "brosten" når det omhandler autonomes sammenstød med politiet.. Autonome ville ikke kunne kaste en rigtig brosten mere end 5 meter smiley

Men det er satme surt det stenslag du har fået der Futte, i må bare håbe de vil betale en ny..

Kommentér på:
skod, fucking, lortedag.....:-(((((

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce