Whifbitz i UK {{forumTopicSubject}}
Nogen som har erfaring med dem.?
Kigger lidt på deres tilbud ang. tuning af en Supra MKIV. Jap. spec. biturbo.
Men ved de havd de laver er det holdbart.?
For synes godt nok det er billige priser de har.
Kan sgu bedre betale sig at rejse derover overnatte og få fikset bilen og så tage hjem så er der stadig sparet penge.!
deres stage 4 pakke er.
Decat udstødning
Åbent luftfilter
Andre tændrør
Greddy boostcontroller
HKS FCD
Anden Benzinpumpe
Greddy Front moteret intercooler
For en samlet pris af 15 K
Ifølge valutakurser.
Jeg ved så ikke om indkøring er ved siden af.
Og der står på hjemmesiden at så skulle du ligge på ca. 420. HK
Marcin
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 19 Biler: 9 Emner: 10 Svar: 444
Ved ikke hvad du mener med "indkøring ved siden af", bilen kører stadig med org, motorstyring med mindre du også køber det - så der ikke noget der skal køres ind...
Men alt det du skriver der kan du sagtens få monteret her i DK - så bare bestil det hjem
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 242
Hvor ladetryk bliver tjekket ved maxydelse. hestekræfter "indkøring"
Får den benzin nok. Alle "de" ting.
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 19 Biler: 9 Emner: 10 Svar: 444
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 242
Så skal jeg bare have fundet et sted man kan købe rørene til servo "kølingen" ude i fronten da jeg har hørt disse skal "flyttes".
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 19 Biler: 9 Emner: 10 Svar: 444
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 242
Så alle kriterierne for at den ikke kører for fedt/mager blanding at den ikke overlader. ETC.
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 19 Biler: 9 Emner: 10 Svar: 444
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 242
_Bamboo Rocket _
De rear spats og sideskørter du havde på din Supra.
er de også fra Whifbitz.?
For leder lidt efter den model. og ville egnetlig vide lidt om tilpasning eller om de skal limes/skrues på.?
For vil holde "diskret" vil ikke ud i noget sindsygt stort.
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 19 Biler: 9 Emner: 10 Svar: 444
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 242
Men syens bare det er billigt i forhold til hvad jeg er blevet tilbudt her i DK. men det er så også med montering vist nok.
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 242
Men heldigvis ligner dem i Whifbitz rimelig meget, så det må blive noget i den dur. så må jeg bare finde ud af hvordan og hvorledes med monteringen.
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 19 Biler: 9 Emner: 10 Svar: 444
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 242
Men tak for svarene.
Synes bare det var meget billigt.
SÅ må jeg bare igang med at få råd til resten.
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 242
Og den vil fungere !" normalt " når man nu smider den originale Udst på igen-.?
Tænker MHT syn OSv.
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 19 Biler: 9 Emner: 10 Svar: 444
Men ja, du kan godt kører med din alm. udstødning - bare ikke så meget power, de 2 x kat. tager meget. - men lad værer med at kører meget med den org. udstødning/kat - med øget boost - kan blive meget varm.
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 242
Men så ved jeg at jeg bare kan skifte mellem de to når den nu skal til syn.
Men igen tak. det må være noget at det nætste som står for skud.
Men forstår ikke at de kan brokke sig over en frontmonteret intercooler.
den originale sidder allerede i fronten. bare lidt mere ude i siden.!
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 127
Fjern kats, indsæt restriktor ring i udstødningen, og monter Boost controller til 1.2 bar. Thats it.
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 19 Biler: 9 Emner: 10 Svar: 444
maj 2005
Følger: 130 Følgere: 127 Biler: 2 Emner: 289 Svar: 1.712
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 242
I forhold til de tilbud jeg har fået. Måske ikke et problem. men har aldrig rodet med Tuning, Er gammel Mekker, men Det er lidt noget andet at montere de her andre ting.
maj 2005
Følger: 130 Følgere: 127 Biler: 2 Emner: 289 Svar: 1.712
Og jeg har set at de på www.turbomotor.dk har noget der skulle passe live over til noget mindre mønt ..
Det skal lige siges at jeg ikke aner en skid om kvaliteten fra turbomotor så ret mig endelig hvis jeg tager fejl.
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 127
Nye Iridium tændrør kan også være en god ide fra denso også.
Hvis den org intercooler er i god stand, er den fin nok til BPU, men en front monteret ser federe ud..:)
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 242
en decat. udstødning. FCD. og en Boost controller samt nogle nye "rør".
Og med hensyn til alt er bolt on. den er jeg godt med på. men synes jeg har hørt noget om noget boost creep hvor den overlader og går ind og smadrer turboerne. (men så får ma måske en god undskyldning for at smide EU-turboer på.! HEHE så tænkte også på om hvordan og hvorledes med instilling af en boost controller, skal det ikke gøres på et rullefeldt.?
Men jo må bare igang så. kommer helt stille og roligt.! HEHE det koster jo alt sammen, og synes bare det var billigt.
Og synes bare jeg høre Wallbro benzin pumper alle vegne så gik ud fra at dert var noget bedre end den jeg havde siddende i.
Samt en original Benzinpumpe hos Toyota skulle ligge på 800 kr.? Synes sgu det lyder ultrabilligt.
Og Intercooler, troede bare at det var noget man "skulle gøre når nu man får lidt ekstra ud af den. Men ville helst ungå alt det med frontmonteret selvom det ser pisse godt ud, men vil jo ikke tiltrække mere opmærksomhed end højst nødvendigt.
Skat er jo ude med Girokortene Pt, hvad jeg har fået at vide.
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 242
Men igen er jo fuldstændig grøn på det område, derfor bruger ejg den som mange andre "better safe then sorry."
Så Dvs det enste jeg skal bruge et rullefeldt til er at få mål effekten når jeg er færdig.!
Og takker for tåldmodigheden.
Whifbitz i UK
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside