{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Whifbitz i UK {{forumTopicSubject}}

Nogen som har erfaring med dem.?

Kigger lidt på deres tilbud ang. tuning af en Supra MKIV. Jap. spec. biturbo.

Men ved de havd de laver er det holdbart.?

For synes godt nok det er billige priser de har.

Kan sgu bedre betale sig at rejse derover overnatte og få fikset bilen og så tage hjem så er der stadig sparet penge.!

deres stage 4 pakke er.

Decat udstødning
Åbent luftfilter
Andre tændrør
Greddy boostcontroller
HKS FCD
Anden Benzinpumpe
Greddy Front moteret intercooler

For en samlet pris af 15 K
Ifølge valutakurser.

Jeg ved så ikke om indkøring er ved siden af.

Og der står på hjemmesiden at så skulle du ligge på ca. 420. HK

Marcin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Whifbitz i UK
  • #1   6. nov 2010 Whifbitz er gode nok - har selv købt ved dem.

Ved ikke hvad du mener med "indkøring ved siden af", bilen kører stadig med org, motorstyring med mindre du også køber det - så der ikke noget der skal køres ind...

Men alt det du skriver der kan du sagtens få monteret her i DK - så bare bestil det hjem smiley

• #2   6. nov 2010 Jep. men kunne forestile mig der var noget indkøring på rullefeldt.

Hvor ladetryk bliver tjekket ved maxydelse. hestekræfter "indkøring"
    Får den benzin nok. Alle "de" ting.

• #3   6. nov 2010 Men drop det åbne filter - behold standart når du "kun" går efter BPU - evt skift elementet ud i std. boksen

• #4   6. nov 2010 Ja. men der står i deres "sortiment, at du skal skifte ud til noget andet filter, ellers er der ikke plads til rørføringen til intercooler.

Så skal jeg bare have fundet et sted man kan købe rørene til servo "kølingen" ude i fronten da jeg har hørt disse skal "flyttes".

• #5   6. nov 2010 Så lang tid den kun har org. motorstyring kan man ikke justere benzin osv.

• #6   6. nov 2010 Nej men der står man får en anden pumpe med. så der skal vel tjekkes at den leverer nok og om blandingen er ok.

Så alle kriterierne for at den ikke kører for fedt/mager blanding at den ikke overlader. ETC.

• #7   6. nov 2010 Siger igen - ikke noget du kan justere med org. motorstyring - men ingen problem, org. motorstyring kan godt klarer BPU og den nye pumpe

• #8   6. nov 2010 Ryger lige over i et andet emne,

_Bamboo Rocket _

De rear spats og sideskørter du havde på din Supra.
    er de også fra Whifbitz.?

For leder lidt efter den model. og ville egnetlig vide lidt om tilpasning eller om de skal limes/skrues på.?
    For vil holde "diskret" vil ikke ud i noget sindsygt stort.

• #9   6. nov 2010 Nej, som der står i min profil tekst var de og sideskørterne - original Toyota

• #10   6. nov 2010 Ok. så bliver det nok en af de næste ting.! Bare man dog snart vandt i Lotto.

Men syens bare det er billigt i forhold til hvad jeg er blevet tilbudt her i DK. men det er så også med montering vist nok.

• #11   6. nov 2010 Kan jeg godt se det nu du skriver det, men har været forbi Toyota, men det er ikke noget de kan få fat i. Tror vist ikke de fører ngoet af det mere.

Men heldigvis ligner dem i Whifbitz rimelig meget, så det må blive noget i den dur. så må jeg bare finde ud af hvordan og hvorledes med monteringen.

• #12   6. nov 2010 Er ret sikker på at de priser der står på hans hjemme side ikke inkludere montering - men igen bestil dem hjem og få det monteret her i DK

• #13   6. nov 2010 Jep den er jeg godt med på, men under mig bare om montering foregår med Lim eller det er plug and play. Men det bliver til den tid. nu har jeg lige nogle hjul jeg vil have først.

Men tak for svarene.

Synes bare det var meget billigt.

SÅ må jeg bare igang med at få råd til resten.

• #14   6. nov 2010 Sidste ting jeg kom til at tænke på..

Og den vil fungere !" normalt " når man nu smider den originale Udst på igen-.?

Tænker MHT syn OSv.

• #15   6. nov 2010 Hvis din synsmand har en rigtig dårlig dag vil han kommentere den nye store frontmonteret intercooler og dit åbne luftfilter - især det sidste.

Men ja, du kan godt kører med din alm. udstødning - bare ikke så meget power, de 2 x kat. tager meget. - men lad værer med at kører meget med den org. udstødning/kat - med øget boost - kan blive meget varm.

• #16   6. nov 2010 OK super var bare bange for at når man nu skiftede udst. tilbage til den gamle. Så ville den stadig "tro" at den var tunet og køre af Helvede til.

Men så ved jeg at jeg bare kan skifte mellem de to når den nu skal til syn.

Men igen tak. det må være noget at det nætste som står for skud.

Men forstår ikke at de kan brokke sig over en frontmonteret intercooler.

den originale sidder allerede i fronten. bare lidt mere ude i siden.! smiley

• #17   6. nov 2010 Det er jo helt normal BPU det der. Der er der ingen ben i.

Fjern kats, indsæt restriktor ring i udstødningen, og monter Boost controller til 1.2 bar. Thats it.

• #18   6. nov 2010 Altid en god ide at skifte benzinpumpe, ikke så meget fordi den nye kan klare mere, men mere fordi, at den org., i Marcin S tilfælde, ca. er 13 år gammel...

• #19   6. nov 2010 Der skulle også være noget med at benzinpumpen på en Jap spec ikke helt kan følge med . ? eller er jeg helt på herrens mark

• #20   6. nov 2010 Jeg synes bare at det er billigt når man tænker på at du også får en anden benzinpumpe og intercooler med i købet.

I forhold til de tilbud jeg har fået. Måske ikke et problem. men har aldrig rodet med Tuning, Er gammel Mekker, men Det er lidt noget andet at montere de her andre ting.

• #21   6. nov 2010 Men jeg havde nok valgt at købe det stage der er lavere end det til 1700 Pund. du giver trods alt 1000 pund for en intercooler ..
    Og jeg har set at de på www.turbomotor.dk har noget der skulle passe live over til noget mindre mønt ..

Det skal lige siges at jeg ikke aner en skid om kvaliteten fra turbomotor så ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

• #22   6. nov 2010 Ja det er en god ide at skifte til en ny benzin pumpe. Koster omkring 800 kr ca.

Nye Iridium tændrør kan også være en god ide fra denso også.

Hvis den org intercooler er i god stand, er den fin nok til BPU, men en front monteret ser federe ud..:)

• #23   6. nov 2010 Ok så det jeg er kommet frem til at Jeg bare kan investere i
    en decat. udstødning. FCD. og en Boost controller samt nogle nye "rør".

Og med hensyn til alt er bolt on. den er jeg godt med på. men synes jeg har hørt noget om noget boost creep hvor den overlader og går ind og smadrer turboerne. (men så får ma måske en god undskyldning for at smide EU-turboer på.! HEHE så tænkte også på om hvordan og hvorledes med instilling af en boost controller, skal det ikke gøres på et rullefeldt.?

Men jo må bare igang så. kommer helt stille og roligt.! HEHE det koster jo alt sammen, og synes bare det var billigt.

Og synes bare jeg høre Wallbro benzin pumper alle vegne så gik ud fra at dert var noget bedre end den jeg havde siddende i.

Samt en original Benzinpumpe hos Toyota skulle ligge på 800 kr.? Synes sgu det lyder ultrabilligt.

Og Intercooler, troede bare at det var noget man "skulle gøre når nu man får lidt ekstra ud af den. Men ville helst ungå alt det med frontmonteret selvom det ser pisse godt ud, men vil jo ikke tiltrække mere opmærksomhed end højst nødvendigt.

Skat er jo ude med Girokortene Pt, hvad jeg har fået at vide. smiley

• #24   6. nov 2010 Ok. super. så har jeg ro i sindet med det. men ur komer der på når jeg skal til at rode med det,

Men igen er jo fuldstændig grøn på det område, derfor bruger ejg den som mange andre "better safe then sorry."

Så Dvs det enste jeg skal bruge et rullefeldt til er at få mål effekten når jeg er færdig.!

Og takker for tåldmodigheden.

Kommentér på:
Whifbitz i UK

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce