783 visninger
|
Oprettet:
Rat til xbox 360 {{forumTopicSubject}}
overvejer et rat til bilspil da jeg kun spiller bilspil eller skydespil næsten.
har læst lidt om microsoft rattet og om Porsche rattet,
men hvad er pengene værd? og gør det spillet meget federe?
og er microsoft rattet udgået siden det ikke er på coolshops hjemmeside mere?
dec 2005
Følger: 40 Følgere: 37 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 1.071
sep 2007
Følger: 37 Følgere: 34 Biler: 4 Emner: 68 Svar: 763
Det O.K. lækkert er holde på og det virker sådan set som det skal.
Det kan ikke dreje overdrevet mange grader, men det heller ikke fordi du har brug for det i hverken Forza eller noget andet bilspil vil tro.
Et stort minus er hvis man kommer til at putte batteri og strømforsyningen i på samme tid og tænder for det, springes en sikring som gør at forcefeedback ikke virker... Jeg gjorde det selv og undrede mig i uger over det ikke virkede og ledet efter en guide, fandt en og fik skiftet den lille sikring med hjælp fra min farmand som heldigvis er elektriker. Nu virker det igen, dog ikke en nem operation da det hele er meget småt og man skal være sikker i sin sag om hvad man laver.
Ud over det jeg er sku meget godt tilfreds med det
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 11 Emner: 107 Svar: 1.306
mar 2007
Følger: 46 Følgere: 48 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 747
maj 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 215
Spiller man meget bilspil så SKAL man have et rat
Har haft Fanatecs men solgte det hurtigt igen, var ikke mig, kørte meget bedre med Microsoft's så ja er det jeg stadig bruger nu og det virker super synes jeg
Men som flere skriver ja så skal du på jagt efter et brugt da hverken Fanatec eller MS laver dem mere, der er dog tale om at Fanatec arbejder på at lave et nyt til boxen, da du ja ikke kan få nogen til den, ja ok det der tarvelig Mad catz med den ville jeg sku ikke engang bruge om det så var gratis
Rat til xbox 360
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside