{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.344 visninger | Oprettet:

Sprinklerdyser? {{forumTopicSubject}}

Hey alle,

Ja så er det vist nu man for alvor har brug for sprinklervæske på forruden.

Jeg har et mindre problem. Haves 2 stk. sprinklersyer hvor hver har 2 små huller.

Den ene side fungerer fint, men chauffør siden funger ikke optimalt. Den ene af de her små huller smider enormt lidt sprinklervæske ud så det dårlig nok rammer forruden.

kan det renses eller hvad skal man gøre?

Eller skal jeg købe nogle nye sprinklerdyser?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sprinklerdyser?
  • #1   25. nov 2010 Jeg har tidligere renset sprintler dyser med en nål, der kan du os justere hvor den skal sprøjte hen..

• #2   25. nov 2010 hmm.. synes jeg har prøve med en nål, men det hjalp ikke

Er der noget med at man kan komme alm. køkkensalt ned i beholder og det evt renser dyserne og slangen?

• #4   25. nov 2010 Det vil ikke være så godt at komme salt i din beholder da det nok vil laver flere problemer jeg har gjort det med min jeg har haft den taget af og givet dem en gang kalkfjerner og lagt dem i blød i varmt vand i en halv time så er de næsten som ny igen .

• #5   30. nov 2010 Har lige renset mine, opskriften er flg:

- Åben til motorrummet.
    - fjern det sorte stof som sidder under hjælmen.
    - afmonter slangen til dysen.
    - Afmonter dysen ved at klemme de 2 plastik klips sammen, dysen kan du tage løs fra oversiden.

Når du skal rense dysen skal du bruge en nål eller noget meget tyndt som kan gå ind i dyserne. Rens dysen ved at prikke nålen ind der hvor sprinkler væsken kommer ud.

Bagefter skal du tage en kompressor og blæse godt igennem de 2 små dyser som du lige har prikket lidt i, for at blæse skidtet ud.

Du må IKKE blæse den anden vej igennem, da skidtet så bare sidder fast igen. smiley

Monter derefter det hele igen, og test at det virker som det skal smiley Det er en ren fornøjelse.

Kommentér på:
Sprinklerdyser?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce