{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

løsning på underlig motorgang {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo som i måske set, haft nogle problemer me dat motorgangen i min bil var noget UNDERLIG, for at sige det mildt

den har hoppet meget på en ikke konstant måde, når den stod i tomgang, men stod fint i tomgang, efter omdrejningstælleren

den har hugget i gassen når man har sluppet gassen

samt nogle gange har den hoppet op og stået ved 4000O/m, hvor den så pludselig falder, og så er den ved at kvæles mellem 200-1500 i sådan nogle rul op og ned

jeg har skiftet motorophæng, som heller ikke rigtig var noget hit...

tændkabler rotor rotordæksel er også skiftet

samt gummi-membran og slanger ved karb er testet med dieselstart for utætheder, og alt virkede som det skulle

derefter er alle stik til gaspotmeter og tomgangsstepmotor, så renset og tætnet med noget fedt, så der ikke kommer fugt i.

MEN MEN MEN MEN MEN

idag var jeg så til syn, og snakkede med en UTROLIG flink synsmand, som også kører gamle WV, en noget ombygget en af slagsen faktisk

men vi snakkede så om bilen, og tonen var rigtig fin, og han undrer sig sådan over at motoren sådan hopper, det ligner faktisk den er ved at hoppe ud af ophængene

dernæst trykker han så på en gummislange der kommer nede bagfra karben, og går op til bremseforstærkeren, hvorefter at den går HELT SOM EN MIS....... der tabte jeg så kæben totalt

det viser sig så, at der sidder en lille envejs-ventil som forhindrer at der skal trækkes vakum den ene vej, PÅ DEN VENTIL, der sidder to studser, som man kan bruge til at tilslutte andre ting, som skal bruge en styring med vakum

der sidder så to grønne hætter på de studser på den ventil, og alt ser OK ud................... INDTIL...................... man lige sætter en finger på hver af de studser, så kører motoren som den skal

dernæst smutter synsmanden så lige ud, og henter et stykke slange på 5cm , som han knækker sammen og sætter over de to studser......

af den grund, har jeg så fået en HELT rolig bil, der hverken hopper i tomgang eller laver underlige ting, alle mine problemer er væk

DET JO FANTASTISK

bare ærgerligt at der skal gå 2 år inden jeg kan komme over og snakke med ham igen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løsning på underlig motorgang
Kommentér på:
løsning på underlig motorgang

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce