{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

Fra Tromle til 7,2"skiver ?? {{forumTopicSubject}}

Hey
Overvejer at bygge bremse systemet om på min mini .. da det meste alligevel skal skiftes/byttes til nyt. Nu er mit spørgsmål bare .. Hvor meget skal byttes og hvor meget skal laves om på bremserør osv.
Og Hvis man evt. vil har bremseforstærker på, Hvor meget skal der til for det ?

Bilen er en 850`er fra 77 .. Med tromler hele vejen rundt

Og self .. Så vil jeg vide om det er lovligt og hva man skal gøre for den kan synes og godkendes med de ændringer ?

Mvh Juste

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra Tromle til 7,2"skiver ??
  • #1   28. nov 2010 kan ikke se nogen problemer i at få det synet. 80'er og 90'er minier var jo født med skiver så den er jo godkendt med det.

for at lave tromler om til skiver skal du skifte en hel del. nav, flanger, måske bremsehovedcylinder, og så selvfølgeligt have nogen slanger, kalibre og skiver. det kan købes som sæt.

• #2   28. nov 2010 Jamen det er jo en konstruktiv ændring af bilen ? Det plejer de jo ikk være glade for de synsmænd?

• #3   29. nov 2010 den er jo typegodkendt med skiver i kraft af 80'er og 90'er minierne som var født med det. hvis du gerne vil kan du nok finde de typegodkendelser hos nogen mini folk. det samme gælder de meget brede 6x13" fælge. det findes der også en typegodkendelse på.

• #4   30. nov 2010 det skal ikke være en godkendelse fra 80'erne eller 90'erne hvis du vil have 7,5" skiver på. Cooper S havde standard de skiver på. men giv mig evt. et kald så skal jeg da nok hjælpe dig med det.
    22181757
    mvh
    H.C. Hansen
    Formand i
    MiniKlub Midt-Vest

Kommentér på:
Fra Tromle til 7,2"skiver ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce