{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken turbo til v70r
  • #1   30. nov 2010 du skal bare starte med at bygge den om til manuel gear derefter skal du have fat i en forstærket mellemgearkasse, så nar du har brugt 35kg på det kan du skille din motor af og skifte plejlstænger, stempler, knaster, osv osv osv når de ca 40kg er brugt kan du sætte en større brændstofspumpe på. og så er vi klar til en stor turbo.....

  • #2   30. nov 2010 Jesper J alt det er jeg med på men ik til manuelgear, det ik nødvendigt med de rigtige foranstaltninger. Det eneste jeg er i tvivl om, er turbo størrelsen da jeg IKKE vil have en kæmpe turbo på, da jeg vil have en kørbar bil og ikke bare en med mange heste det har jeg haft.

  • #3   30. nov 2010 og de rigtige foranstaltninger for at en aut.gearkasse skal kunne klare 450hk er??????????????????????????????????

  • #4   30. nov 2010 Det jo min hovedpine,da jeg selv bygger den om, men nu du virker til og vide meget om det så ved du vel hvilken turbo der skal bruges for og opfylde mine krav.

  • #5   30. nov 2010 I KNOW NOTHING !!!!!!

  • #6   30. nov 2010 det kan du ikke få fra 2200 omdr.
    du skal have lavet en custom bananmanifold lavet til twin-scroll, og så en twin-scoll turbo, så har du nok flest mulige hk, ved lavest mulige omdr.

    læs evt. her:
    http://powerpage.dk/taxonomy/term/3


  • #7   30. nov 2010 se evt min effekt kurve for en idé om, hvor der er ladetryk fra

  • #8   30. nov 2010 Morten J takker hmm kan se du må ha ca 0,8-1,0 ved de der 3600-3800 omdrejninger,din turbo er ikke twin scroll well og er din ik en hybrid t3t4?

    det jeg lurede på var noget gt3071r med det store trim den laver ca 480 hk


  • #9   30. nov 2010 de 0,8 -1,0 bar ville jeg gerne have ved omkring 3000 omdr

  • #10   30. nov 2010 Jesper j ok


  • #11   30. nov 2010 jo min er med twinscroll, men det er manifolden ikke, så det er der ingen tidligere ladetryk af.
    og ikke hybrid.


    de 480 hk de oplyser er meget optimistikske, da det forudsætter at motoren flower 100% optimalt.
    men jo mindre turbo, jo før er der ladetryk...

    som jesper siger, bliver det en dyr omgang. du kommer tæt på 100.000




  • #12   30. nov 2010 Det ved jeg godt jeg vil også samle tingene sammen som de dukker op til den rigtige pris okay så man skal trække lidt fra det de skriver så en der laver 480 laver nok ik mere end 400..
    det mest fordi den jeg har på nu er ved og være ovre det også skal jeg købe ny turbo også ville jeg ikke købe en jeg ikke kunne bruge i fremtiden...
    så planen lige pt er jo og køre med ca 300 hk også lave resten stille og roligt som jeg får det samlet sammen...


  • #13   30. nov 2010 hvis det skal være rigtig godt, skal det være med ekstern wastegate, men det kan du ikke med den orginale manifold.

    jeg har selv rigtig gode erfaringer med turbomotor.dk, han kan lave en turbo som min, bare med intern wastegate.
    og den kan du bygge videre på op til ca 700 hk

    du skal have din manifold af og have drejet flangen af på manifolden, og så skal der fræses i manifold og turbo så de passer perfekt sammen. og hullerne i manifolden passer med en t3 flange


  • #14   30. nov 2010 men ring til ham, nemig ikke altid han for svaret på sine mails

  • #15   30. nov 2010 Okay jeg ved godt med manifold har lavet en t5 før og der havde jeg t3t4 hybrid på og den spolede for sent men det var også på en 2 liters jeg har fundet en manifold ved lgspeed og der os en ved atp..

  • #16   30. nov 2010 er det ikke noget med at den fra atp, skal man have indsugningen i højre side af bilen i stedet for i venstre.

    eller husker jeg forkert


  • #17   30. nov 2010 det står der ikk noget om men det kan da godt være så bliver der os en del med udst da der ikke er meget plads på en awd smiley

  • #18   30. nov 2010 den er lækker den fra lgspeed, den havde jeg ikke set.

    det er der mine plejelstænger er fra


  • #19   30. nov 2010 min mening omkring det med at man først har ladetryk fra 4000 omdr,

    synes det er rart at kunne køre bilen til hverdag uden at turboen arbejder, og konen kan nemt styre den


  • #20   30. nov 2010 ja det jeg med på men nu skal konen ik køre i min bil og jeg vil lave den med elektronisk boostcontroller i tilfælde af at hun skulle smiley det er bare for langt oppe med automat den kommer jo aldrig op på 4000 omdr smiley

    ja den ser fin ud tror måske os det bliver den smiley


  • #21   1. dec 2010 Jeg kører med en garret T4 turbo på min V70R har lige de sidste par mdr lavet motor mv så der er nu 418 på motor pris for ombygningen 25000 kr.naturligvis for delene, har lavet det meste selv dog er topstykket blevet lavet af midtjysk cylinderservice i viborg,

    Mvh Adrian

    ps jeg køre med 1,4 - 1,8 i ladetryk og det kommer fra ca 2800 omd.


  • #22   1. dec 2010 okay det lyder ikke dårligt hmm hvad er trim på din t4 turbo og hvor har du købt delene smiley

  • #23   1. dec 2010 Har du ikke en effektkurve vi kan se.

    Har du monteret en turbo med t4 flange på den orginale v70r manifold?

    Kan de din gamle motorblok flækkede, det samme gjorde min, ca 10cm under udstødningsportene


  • #24   1. dec 2010 ja jeg vil også godt, jeg har snakket med lg speed idag og han vil finde en turbo til mig der kan lade 1 bar ved ca 3600 omdr og samtidig levere 450 hk selvfølgelig ved mere tryk end en bar smiley sammen med hans manifold derudover mener han godt at min awd del kan holde til ca 450 hk da det er momentet der ødelægger både gear og awd del og da den er med automat vil den geare ned når der kommer et vist antal nm på gearkassen..



Kommentér på:
Hvilken turbo til v70r

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce