{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sænkning af ascona b
  • #1   8. dec 2010 behageligt...nej..højden kommer også lidt an på om du køre med små eller store fælge..men det plejer at gå..

• #2   8. dec 2010 Husk for himlens skyld at skifte dæmpere til nogen der er beregnet til sænk, eks Gul Koni, eller Spax. Avo i england laver også nogle rigtige fornuftige dæmpere.

bruger du de originale dæmpere dør du ! Ja okay det er måske at overdrive men så vil du opleve noget der hedder flat-out hvor dæmperen presses helt i bund og så skrider bilen altså !

Du skal ikke regne med at kunne køre over alverdens bump med 80-80 sænk, men det ser godt ud, og den lægger pisse godt på vejen. Har haft en Manta B med 80/80 smiley

• #3   8. dec 2010 jeg kører pt. med 60/60 på en 14" fælge, og den er rigelig stram i undervognen, samt jeg skraber imod diverse indkørsler, men fedt ser det ud smiley

• #4   9. dec 2010 Det kommer an på kørestilen, min gamle Rekord C, skrabede udstødningen imod kørebane striberne, men kørte fint over bump, når man tog sine forholdsregler.
    Min Ascona B var også sænket en del, og der var ikke problemer , med hverken 13,14 eller 15" og alm fornuftig kørsel.
    Djarnis

• #5   9. dec 2010 jeg kører med avo dæmpere, det kan varmt anbefales og de er nemme og indstille hårdheden på

Tjek evt min ascona b der er billede af dem

• #6   11. dec 2010 jeg har nogle 80/80 fjedre til salg hvis det har interesse, sprit nye med TÜv

Kommentér på:
Sænkning af ascona b

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce