{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

olie problem.. {{forumTopicSubject}}

min golf 3 gtd. bruger helt vild meget olie.. hvor kan den bruge det..? synes den sovser meget på bag siden. altså turbo og der.. kan turboen bruge meget hvis den er i stykker. hvis jeg piller slangen af ned til luft filteret på turboen så er der olie i slangen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  olie problem..
  • #1   13. dec 2010 Prøv at tage oliepåfyldnings dækslet af mens motoren kører, helst når den er driftvarm, og mærk om der kommer meget luft ud den vej. Hvis din motor er meget slidt så laver den meget underkompression, og det presser olien ud af ånderøret i ventildækslet og ud i slangen mellem luftfilteret og turboen.. så æder turboen det..

Det kan også være en slidt turbo

• #2   13. dec 2010 synes der kommer rimelig meget luft op.. skal den så ha nye stempelringe.? er det til at renovere sådan en motor.. eller skal man se om man kan finde en anden.

• #3   13. dec 2010 Det er ikke det store problem, men det kræver dog et rimeligt værksted og en del værktøj, og så gør det nok ikke noget hvis man har en lille smule erfaring med at bygge motorer

• #4   13. dec 2010 oki.. hvor finder man stuper henne..? og har en der kan hjælpe mig..

Kommentér på:
olie problem..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce