{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

forslag til ideer.. {{forumTopicSubject}}

hey folk, søger lidt ideer til og gøre den lidt mere rå og stilren ud... indvendig/udvendig.
men det er dog stadig den gamles bil og han over 45... men jeg ska overtage den på et tidspunkt...
han vil ikk ha skørter på, ellers kan jeg nok lokke ham til det meste..
drejer sig om denne : http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=30897

mvh alex

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forslag til ideer..
  • #1   31. dec 2010 Hej AleX

E39eren er fantastisk som den er. De rigtige lyger hele vejen rundt, sænkning og nogle fælge med en ordentlig kant. Det er det eneste der efter min mening skal ske med den bil :o)

/J

• #2   1. jan 2011 ja en lille læbe på kofangeren, nogle ordentlige hjul, en sænkning og så bare ud og cruise

• #3   2. jan 2011 M5 kofangere, shadow line lister, M5 nyre.

• #4   3. jan 2011 Rene: bag- eller forkanger du mener? hjulene er da de fedeste til den..

martin: han vil ikk have ha den til og ligne en kopi som alle andre, kun fælgene.. den har shadow line styling??
    hva er forskellen på M5 nyre og normal? og pris?
    mvh alex

• #5   3. jan 2011 m5 nyre er lidt større. giver et helt andet look.. uorg 450kr, org 800

• #6   4. jan 2011 Hey Champ smiley

Det første du gør er lige i skifter alle blinkpærerne til chrompærer smiley
    Så får du den gamle til at investere i et sæt M5 spejle eller evt. ac schnitzer (kopi koster ca 2-2,5 tusinde).
    Så M5 hækspoileren til bagklappen (ca 800kr i kopi) og evt en ac schnitzer bagrudepoiler (ca. 800-1000kr) den er lidt mindre en Rieger's og ikke så iøjenfaldende så smiley
    Måske også et sæt helt sorte nyrer (ca 800-1000kr)
    Hvis du kan finde nogle Carbon BMW logoer til for og bag, men de er vist blevet sjældne igen...
    Hvis der nu er noget der skal males til den, så få malet alle "træ" listerne + afdækninger i bilens farve.
    I kunne osse skifte "trucker" rattet til et M5, har selv fået et i min og er super glad for det. Det er lige lidt mindre og syntes man holder meget bedre på det. (mener jeg gave kanp 5000 brugt i god stand, et nyt koster vist lige omkring 10.000kr)

Hvis nu du rigtig får overtalt ham den gamle, så få skiftet forkofangeren til en original facelift (den med små runde tågelygter),
    og så få fælgene malet evt. blank eller mat sort!

Husk at du kan jo altid give ham nogle af tingene i fødselsdagsgave, farsdagsgave og nu har det desværre lige været jul hehe...
    Den dag du overtager den så bestiller du lige en gevindundervogn hjem, og når dækkene er slidt skifter du dem lige til et nummer eller to "mindre",
    så er du vist meget godt kørende hehe...

Håber det kan give lidt inspiration smiley

Hygge!

Kommentér på:
forslag til ideer..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce