{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Semir Z
Semir Z
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28

Sallaam.. - KOM MED FORSLAG T DOKFILM. {{forumTopicSubject}}

Sallam allesammen. Skal lave en dokumentar i skolen. jeg er fuldstændig blank. Ville gerne ha lavet en dok. om Bajram Fetai, og hans opvækst i tbg, og gennem fodbold. osv osv osv. men det blev aflyst, fordi han er i jylland.. - Så d ville hjælpe rigtigt meget hvis i ku koooomme med forslaaaaag gutteeer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sallaam.. - KOM MED FORSLAG T DOKFILM.
  • Semir Z
    Semir Z Tilmeldt:
    nov 2008

#1   7. jan 2011 Dokumentaren skal max. vare 10 min..
    det behøver ikk være en portrætdok, som min gruppe først ville lave. det kan være hvad som helst smiley

• #2   7. jan 2011 Lav en dokumentar om en indvandreres beretning om at være tilflytter i Danmark osv... Jo flere indvandrer du tager, jo mere objektiv smiley

• Semir Z
    Semir Z Tilmeldt:
    nov 2008

#3   7. jan 2011 H H - det er noteret smiley det er også en mulighed.. Tusind tak for hjælpen.

• #4   7. jan 2011 Helt iorden min ven ;)! Du må sige til, hvis du får brug for flere idéer.. smiley

• mudi k
    mudi k Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 323
    #5   7. jan 2011 Enig med H H , især hvis du kan finde en , som kan fortælle lidt om sin rejse og hvor farligt det var smiley det vil give bonus smiley

• Semir Z
    Semir Z Tilmeldt:
    nov 2008

#7   10. jan 2011 Har i ellers nogle andre ideér?
    - Jeg prøvede at undersøge det med tilflytter til dk osv. men det gik hurtigt op for mig, at det ville tage for lang tid. Filmen skal afleveres hér på fredag.. Det var også det som gik galt til at starte med, hvor vi valgte hooligans som emne.

• #8   10. jan 2011 Altså der skal hverken action med eller lignende? Så har ikk andre hurtige idéer lige pt. smiley

• Semir Z
    Semir Z Tilmeldt:
    nov 2008

#9   10. jan 2011 Nej ikk rigtigt.. der skal bare være et interessant emne, hvor man kan evt. kan fremvise fakta eller statistikker. fx. "Er kvinder dårlige til at udføre parrelelparkering?" - Desværre er den brugt smiley hahah, ellers havde vi taget dén.

Kommentér på:
Sallaam.. - KOM MED FORSLAG T DOKFILM.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce