{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.376 visninger | Oprettet:

Læder indfarvning {{forumTopicSubject}}

Hey

Ville lige høre hva jeres mening er ang indfarving af lædersæder...

Det drejer sig om 2 sorte læder sæder der evt skal farves creme farvet... Der hvor jeg arbejder har vi alt det der skal bruges fra HBC af

http://www.hbc-system.dk/L%C3%A6der-spray-maling-3770.aspx

Det vi har lavet mest på arbejdet er rep af lædersæder der har set slidt eller misfarvet ud..derved har vi malet dem med rigtig process og fået super resultater...Men har aldrig rigtig set hvor lang tid sådan noget vil holde...

Om og det overhovedet er mulig at skifte fra mørk til lys farve

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læder indfarvning
  • #1   25. jan 2011 Helt seriøst, hvis du tror på de før. og efterbilleder, så... Ja...

• #2   25. jan 2011 Ved ik om jeg tror på de billeder...bare at vise systemet vi selv bruger på mit arbejde...har prøvet at male sæder nogle gange nu men er ik sikker på HVOR godt det holder og om man kan farve et mørk sæde om til lys

• #3   25. jan 2011 Og det maling der skal bruges bliver blandet i håndan og der vil blive brugt maler pistol ik spraydåser

• #5   25. jan 2011 Må sige er sku også lidt skeptisk selv hva angår det her...det vi laver er rep af slidtage og misfarving...ikke hele sæder eller farveskift

• #6   25. jan 2011 Tror med det rigtige middel kan man sikkert godt skifte farve, men tror ikke det er "bare lige". Men hvis læderet har "de sprækker" som der er vist på førbilledet er det vel svært at skjule eller få væk, er det ikke?

• #7   25. jan 2011 Det er bestemt ik bare lige nej det er helt sikkert...kræver lang tid at lave det men vil tro det på billeder er restureret helt fra bunden eller i photoshop smiley

• #8   25. jan 2011 Jeg har engang farvet en mørkeblå læderkabine op i sort. Det holdt rigtig godt. Dog ikke læderrattet der efter ca. 1-2måneder ikke var så pæn. Men at det skal sprays på - det er jeg ikke så vild med, hvis det altså skal holde. Det virker som en lidt let og "sjusket" måde. Jeg købte det hele ved en farvehandler der også selv farvede lædermøbler op, kan ikke huske om han også farvede dem om. Der fik de noget rigtig stærk læder rens først så de blev helt ru og rene. Og derefter fik de farven som skulle "poleres" ned i læderet, det skulle tørre og efterfølgende engang god læderfedt. Det blev knald godt. Ellers prøv at find en forhandler der sælger de produkter og hør dem ad. Tror ikke de kan farve en sort kabine lys og det så skal holde med spray.

• #9   25. jan 2011 Jeg er glad for jeg ikke er den første der skal kommentere de før og efter billeder.. ville jo nødig lyde som en sur gammel mand smiley
    Men wauv, hvis det holder, så har jeg lige købt mit sæt! smiley
    @ - Holgato - benzin takene kører stadig den slags tricks - Fx koster deres lakforsegler 79,95 for 250 Ml.. det er altså 360 kroner litteren smiley voldsomt ja - overkill - måske.

• victor a
    victor a Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 49
    #10   27. jan 2011 tjek http://furnitureclinic.co.uk der er også nogle gode guides smiley

Kommentér på:
Læder indfarvning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce