{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Forstærker ledningsnet søges. {{forumTopicSubject}}

Efter at have målt og gjordt ved, er jeg kommet frem til at på min model sidder styringen af el antennen nede i forstærkeren som ligger under passager sædet!.

Har måske skaffet forstærkeren, men mangler ledningsnettet som går fra bag anlægget og ned under pass. sædet.

der skulle være 3 stik i hver sin ende, samt ledningnen skulle være ført i en form for "luftkanal", det ligner det ihvertfald.

Men er der nogen som har noget liggende de vil af med.?

Samt hvis nogen har noget projekt igang, og de har deres adskilt kunne jeg godt tænke mig nogle billeder så man lige kan se hvordan det skal se ud eller hvordan det er monteret.

For har fået forklaret at de 3 stik i midterkonsollen (til radio), passer med de stik som sidder på "folængerledningsnettet" i luftkanalen. og de går så ned til forstærker, men så ved jeg sgu ikke lige hvordan anlægget skal tilsluttes. da strømstik/højtaler/antenne stikkene så går direkte ned i forstærkeren.

For kan jeg køre det gennem forstærkeren ville det passe mig fint. men alfa omega er at få den lede antenne til at virker.

Og jeg ved godt at man kan købe en universel antenne, men vil sgu gerne have det originalt istedet for det klamp som var lavet før.!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstærker ledningsnet søges.
  • #1   28. jan 2011 Nej det er ikke bare lige.
    Det er en original forstærker, så det er originalt ledningsnet.

Og det er ca. 15 ledninger. Som skal forbindes "ind" i toyota forstærkeren, samt jeg kender ikke forbindelserne inde i forstærkeren.

• #2   28. jan 2011 Nej, men problemet er at min er facelifted. smiley Og den bog over ledningsdigrammer de har til er til en ikke facelift så ledningsfarverne passer ikke.!

Samt på de gamle modeller sidder relæet ovenpå radio/ac boksen.! smiley

Hvorimod det ser ud til at det sidder i forstærkeren på min.

Men vil stadig holde det så originalt som múligt.! smiley

Eller kunne jeg bare montere en universel antenne hvis det bare kun skulle virke.! smiley

• #3   28. jan 2011 jeg har både forstærker og net...

• #4   28. jan 2011 Niels P. L

Kanon kan du smide noget pris i Pb.?

Og sidder din antenne styring i forstærkereen eller sidder den ovenpå radioen.?

For har fået at vide at der er mange forskellige.!

Men ville sgu være perfekt især hvis det nu er til salg og ikke kun blær.! smiley

• #5   28. jan 2011 Det er til salg og fra den højrestyrede jeg havde før... skal bare lige finde det ;o)... har ingen idé om hvor hvad sidder henne... på den venstre styrede er det et brunt eller orange relæ overnpå radioen såvidt jeg husker... men som sagt har det liggende... du kan sende et bud på det på PB... så undgår vi dumme kommentarer...

• #6   28. jan 2011 Ved ikke hvad du vil have for det, du har grisen så du har prisen.!

Og ovenpå din radio sidder der en plast boks som er noget A/C styring
    og hvis din antenne styring også sidder så er det vist en lille metal boks.
    Men det kan da prøves, så har jeg da det udelukket.

Men kiggede lige i dit album og blev nervøs for at det var fra din V. styrede.!

Men smid en pris så må jeg tage den derfra.

Kommentér på:
Forstærker ledningsnet søges.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce