2.402 visninger
|
Oprettet:
Jolle indkøbt til gedde fiskeri {{forumTopicSubject}}
Hej fisketosse
Så er der indkøbt en jolle til fiskeri efter gedder og aborrer
Fik den til en røverpris ved en forhandler, og elmotor bliver bestilt i denne uge. Stangholdere, anker og åregafler bliver også indkøbt i denne uge
Tjek båden i mit fotoalbum
nov 2007
Følger: 55 Følgere: 57 Biler: 10 Emner: 135 Svar: 971
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 180 Svar: 917
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 92 Svar: 1.885
Tillykke med Jollen. Der er bar så nice og få sådan en. Når man ellers står ved en sø, så står man på brinken og kigger på alle de fede steder søen rummer, men som ik kan affiskes fra land. Sådan en båd er sku et must næsten
jan 2008
Mange tak, det er lige præcis det der bliver det fede ved at, alle de muligheder der pludselig åbner sig, flere sø og masser af nye spots
jul 2006
Og så med en elmotor på, så er det helt kanon.
jan 2008
De store gedderr´skal nok komme når i får større kendskab til søen
Håber osse jeg kan komme over mine sølle 2,7kg nu hvor både jolle og jerk er indkøbt. Har desuden lavet aftaler med Jvang og Ole Nørskov om nogle ture, så jeg er forhåbentlig er godt på vej mod større fisk
jul 2006
Ved siden af den sø, ligger 3 andre, kaldet 3 kløversøerne. Jeg har oplevet 5 polske biler derovre. Så blir der jo ligesom ryddet godt ud i det. Men kender til en 12 kg's gedde, taget på flue. Men om den stadig lever, det tør jeg ik sige.
Ok, så kan det jo ik gå helt galt med de to. Lyder til de har tjek på det ihvertfald. Det er jo meget rart og ku suge lidt viden på den måde. Det er noget bedre end og sidde og læse på nettet
jan 2008
Men mon ikke der er nogle store madammer i den store sø, det er vel bare lige at finde dem
Jvang er først startet i efteråret, men han har allerede en kæmpe samling, det er næsten sygeligt
Jolle indkøbt til gedde fiskeri
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside