{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

afmontering af trækaksel {{forumTopicSubject}}

Hej saxo folk
Jeg skal ha min trækaksel af i højre side da den er gået, men lortet sidder bare fast.

Jeg har taget den ud af hjullejet, og løsnet de 2 møtriker der sidder på beslaget midt på. Skulle den ikke være til at tage ud nu, eller er der noget jeg har overset.

Mvh Hasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Renovering mure i kælder 70.000 kr.
  • Nyt bilbatteri 1.150 kr.
  • Male køkken 1.100 kr.
  • Færdig montering af Duka One ventilator 1.200 kr.
  • Fjerne vask samt trække vandrør 1.850 kr.
  • Rengøring af mandskabs vogn 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afmontering af trækaksel
  • #1   16. feb 2011 De 2 møtrikker skal helt af, og så skal du skubbe boltene så langt ud du kan, og dreje dem da der er en lille "arm" som holder midterlejet på plads

• #2   16. feb 2011 Tak Lasse men det har jeg gjordt. Det er lejet der sidder fast, og jeg syntes ikke, at der er så meget plads til at komme til at slå på det. Så sidder lige med mine beskidte fingere og bander=(

• #3   16. feb 2011 Så er der ikke andet og gøre, end at slå ligeså forsigtigt på den med en dorn.

• #4   16. feb 2011 He he det har jeg gjordt hele dagen håber sku snart den vil gi sig. Hvad med når den nye skal på, hvordan skal jeg dog få den ind på plads har du nogle gode fif til det. Mvh Hasse

• #5   16. feb 2011 Så giv den et ordentlig klask =). Den skal vel ikke bruges igen.... Mht. montering af den nye: Tag noget fint sandpapir, og puds huset der holder lejet indtil du kan mærke at det er fint uden at være ru. Giv lejet og huset lidt fedt inden du monterer akslen igen. Så burde det virke.

Fin Saxo. Smed lige en lille stemme =)

• #6   16. feb 2011 Tak for stemmen og ikke mindst rådet, det må jeg prøve, når jeg for den af.
    Jeg har ligget hele dagen under bilen, og klasket løs med muggert og mejsel og den har ikke givet sig 1mm. Men eller skal jeg ikke bruge den til andet end at give den til citroen.

Kommentér på:
afmontering af trækaksel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce