{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Indbrud i bil. Kender du tyven? {{forumTopicSubject}}

Hey Peeps.. D. 23 December havde jeg indbrud i min bil.. eller.. Jeg tog en fyr med fingrene i kagedåsen.. Nu forholder det sig sådan at jeg er en forholdsvis fornuftig person, og jeg vil egentlig gerne have denne sag ud af verden, så hvis der er nogle af jer der har kendskab til en person der blev nuppet i et bræk i min Ibiza kort før jul - må i meget gerne skrive en besked.

Jeg er ikke ude på at opsøge og krølle vedkommende, jeg skal bare have mine stumper erstattet da jeg ved hvor trist det er med en sag på papiret..

Og skulle vedkommende læse med, så undskylder jeg for at have sparket dig i ansigtet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud i bil. Kender du tyven?
  • #1   15. feb 2011 håber satme at du sparkede igennem da du ramte ham i ansigtet... folk skal bare holde sig fra andres biler..

  • #2   15. feb 2011 Da dette er et offentlig forum, kan jeg ikke sidde og prale med at jeg ommøblerede hans ansigt. Men det kom til "håndgemæng" smiley

  • #3   15. feb 2011 hehe det er forståeligt.. men indbrudstyve må påregne at få nogle knubs hvis de blir taget på fersk gerning.. desværre hjælper den slags nok ikke meget til at de ikke gør det igen smiley

  • #4   15. feb 2011 der skulle have været sparket så hårdt han lagde sig .. Men det surt ! At få splittet sin bil ! Kender det alt for godt ..

  • #5   16. feb 2011 Jeg skulle jo netop også passe på at det ikke gik fra indbrud/hærværk til voldssag mod mig.. Men han fik som fortjent smiley

    - Nu skal jeg bare finde ham og få sagen ud af verden, uden det offentlige.. smiley


  • #6   22. feb 2011 Den bliver sku svær. tror godt du kan skyde en land pil efter den sag.

    undskyld mig, men hvme pokker gider henvende sig omkring dette efter en slåskamp og så når man er tyv.

    Har aldrig hørt om nogen der melder sig selv eller lignende i sådan en sag.

    Men forstår slev ikke hvorfor politiet ikke er blandet ind det ? De plejer sku og være på pletten ret hurtigt ved indbrud.
    Et godt signalement af personen. Ja der er mange muligheder, billeder fra mobil, kamera, vidner, venner. Ja der kunne være gjort meget, bl.a civil anholdelse og her må du gerne bruge den fornødne magt for og tilbageholde personen til politiet ankommer - Har forhørt mig tidligere omkring civile anholdelser.


  • #7   22. feb 2011 politiet ! Hurtig ved indbrud - det da vist desværre en drømme verden jeg ikke er en del af .. Har haft indbrud - mens jeg var hjemme og sov - i en lejlighed i varde - ringede ca 10 gange - de kom efter 2 timer - havde en veninde der boede ved politi stationen i varde den gang - de sad og så tv ! Da min veninde så ringede var der kørt en bil derfra - og den kom sjovt nok ned til mig, men efter 2 timer - det for dårligt - og det betaler man for - jøsses ! Og i bilen - de var da pisse lige glade ! . Så hurtig - nej .. Kan være nogen har været heldige - men langt fra de fleste .. Og jeg tror heller ikke der en tyv der kommer frivillig . Han er så ligeglad ..

  • #8   24. feb 2011 Ja NÅR det er sket er de ikke hurtige, men når man står med tyven fysisk, så er de sku hurtige på pletten.

  • #9   16. mar 2011 I misforstår den lidt..

    Politiet er indblandet, vedkommende blev jo taget på fersk gerning. Han blev anholdt og sigtet. Men jeg ønsker at finde ud af hvem han er...


  • #10   17. mar 2011 Det er da bare og kontakte politiet, da de jo har sagen kørende.
    Hvis der er skader på bil eller andre dele, så er han jo erstatnings pligtig og dette klares ved en retssag.
    Men det er dig der skal starte hele forløbet selv, ved og kontakte politiet.
    En anden ting er at jeg slet ikke forstår at det er kommet så vidt at der skal en tråd til, for alle andre havde sku da klart kontaktet politiet og forsikringen angående dette, da det jo er indbrud og på den måde din forsikring der skal udrede det hele sammen med advokat og politiet.


Kommentér på:
Indbrud i bil. Kender du tyven?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce