Damprenser afprøvning {{forumTopicSubject}}
Skulle lige prøve min nye damprenser hurtigt. Kæft den er for genial. Forstår ikke der ikke er flere der bruger dem.
Prøvet lige at fjerne noget snavs på fælgen som jeg aldrig har kunne få af. Har prøvet med poorboys APC. Div. fælgrens og shampoer. Det eneste der har kradset lidt i det er IRON cut som er til at fjerne flyverust på bilen (Det fjernet det heller ikke helt). Men med damprenser+en klud forsvindet det faktisk med det samme uden knofedt.
Vand er nu også en del billiger end kemikalier at bruge. Nu skal man jo også helst bruge så lidt kemikalier som muligt.
Jeg prøvet også lige på tjære på bilen. Igen totalt genialt. Fik ellers et godt produkt af Ebbe her inde sidste år. Men fra nu af bruger jeg damprenser. Man fjerner det uden at røre bilen. Det starter bare med at den tjæreplet smatter ud. Wupti så forsvinder den
Jeg skal nok ta nogle gode billeder eller video en dag
http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=75675
maj 2010
Følger: 51 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 74 Svar: 276
okt 2006
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 697 Svar: 13.316
Lige nu ser jeg den som uundværlig da den kan bruges til mange ting som vil koste kassen i div produkter. Jeg vil tro den er genial i sammenarbejde med min tæpperenser
Her i nærmeste fremtid vil jeg gi min fars skoda en motorvask med den. Så skal jeg se om jeg ikke kan ta lidt billeder der
jan 2005
Følger: 65 Følgere: 65 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 1.659
Hvis du har pasienner af plast eller metal så tar den også alt snavs
okt 2006
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 697 Svar: 13.316
Bare man bruger den med fornuft.
maj 2010
Følger: 1 Svar: 13
Damprenser afprøvning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside