{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
13.802 visninger | Oprettet:

Damprenser afprøvning {{forumTopicSubject}}

Skulle lige prøve min nye damprenser hurtigt. Kæft den er for genial. Forstår ikke der ikke er flere der bruger dem.

Prøvet lige at fjerne noget snavs på fælgen som jeg aldrig har kunne få af. Har prøvet med poorboys APC. Div. fælgrens og shampoer. Det eneste der har kradset lidt i det er IRON cut som er til at fjerne flyverust på bilen (Det fjernet det heller ikke helt). Men med damprenser+en klud forsvindet det faktisk med det samme uden knofedt. smiley Vand er nu også en del billiger end kemikalier at bruge. Nu skal man jo også helst bruge så lidt kemikalier som muligt.

Jeg prøvet også lige på tjære på bilen. Igen totalt genialt. Fik ellers et godt produkt af Ebbe her inde sidste år. Men fra nu af bruger jeg damprenser. Man fjerner det uden at røre bilen. Det starter bare med at den tjæreplet smatter ud. Wupti så forsvinder den smiley

Jeg skal nok ta nogle gode billeder eller video en dag smiley

http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=75675

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Damprenser afprøvning
  • #2   1. mar 2011 Jeg er også interesseret i lidt detaljer om sådan en wundermachine smiley

• #3   1. mar 2011 Den koster ca 2000 kr. Som jeg ser det så kan man spare meget i stedet for at købe produkter der koster 100-200 kr/L hele tiden.

Lige nu ser jeg den som uundværlig da den kan bruges til mange ting som vil koste kassen i div produkter. Jeg vil tro den er genial i sammenarbejde med min tæpperenser smiley

Her i nærmeste fremtid vil jeg gi min fars skoda en motorvask med den. Så skal jeg se om jeg ikke kan ta lidt billeder der smiley

• #4   1. mar 2011 Jeg er nu også super glad for min damprenser. den har taget 95% af alt det jeg er testet imod den smiley
    Hvis du har pasienner af plast eller metal så tar den også alt snavs smiley (vil dog ikke bruge den på træ da jeg tror det suger for meget vand)..

• #5   1. mar 2011 Der er vel næsten ikke en grænse for hvor meget de kan bruges til smiley

Bare man bruger den med fornuft.

• Ditte J
    Ditte J Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 13
    #6   2. mar 2011 Jeg bestilte en 520 idag ;o) glæder mig til at bruge den igen!, og ja der er vist ingen grænser for hva den kan bruges til.

Kommentér på:
Damprenser afprøvning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce